اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 178  |   تعداد بازدیدها: 2900   |   تاریخ درج: سه شنبه, آبان 30, 1396

 

پشم سنگ کوره صنعتی و غیر صنعتی

برای عایق کاری کوره ها چه نوع عایقی مفید است؟ آیا پسم سنگ می تواند جوابگوی عایق بندی صنایع باشد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ از چه نوع پشم سنگ استفاده شود؟


برای عایق کاری کوره ها چه نوع عایقی مفید است؟ آیا پسم سنگ می تواند جوابگوی عایق بندی صنایع باشد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ از چه نوع پشم سنگ استفاده شود؟
بیش از 1000 کوره در سراسر کشور تولید محصولات صنعتی را انجام می دهند و این صنایع نیاز  به عایق کاری صنایع خود دارند چرا که در آنها سطوح نامنظم و ابعاد نامنظم بکار گرفته می شود این امر مستلزم استفاده از عایقی است که بتواند هم با صرفه باشد و اینکه بنواند در مقابل دمای بیش از اندازه ای دارند مقاومت کند و احیانا صدای ارتعاشات حاصله را بگیرد  . لذا پشم سنگ پتویی مخصوصا برای  عایق کاری و عایق بندی حرارتی مفاصل و سازه های نامنظم خیلی موثر است.

مرکز پخش پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی تبریز و ارومیه - برای عایق کاری کوره ها چه نوع عایقی مفید است؟ آیا پسم سنگ می تواند جوابگوی عایق بندی صنایع باشد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ از چه نوع پشم سنگ استفاده شود؟


مزایا: عایق حرارتی عالی و صوتی، کاربرد انعطاف پذیر. هدایت حرارتی کم، پایداری در دمای بالا، مقاومت در برابر شوک حرارتی، مقاومت در برابر خوردگی، جذب عالی صدا، حفاظت از آتش، صرفه جویی در انرژی
موارد کاربرد:
1. کوره های صنعتی، تجهیزات گرمایشی و لوله های با درجه حرارت بالا.
2. دیگهای صنعتی
3. تجهیزات صنعتی درجه حرارت بالا
4. ایمنی آتش در ساختمان های بلند


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟