اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 243  |   تعداد بازدیدها: 2299   |   تاریخ درج: سه شنبه, اسفند 15, 1396

 

خرید پشم سنگ مساوی صرفه جویی سه برابری هزینه انرژی

با هزینه ای که برای عایقکاری ساختمان با پشم سنگ می کنید سه برابر آنرا در کوتاه مدت بدست می آورید. آیا این ارزش سرمایه گذاری ندارد؟


با هزینه ای که برای عایقکاری ساختمان با پشم سنگ می کنید سه برابر آنرا در کوتاه مدت بدست می آورید. آیا این ارزش سرمایه گذاری ندارد؟
با بررسی که کارشناسان و تولید کنندگان پشم سنگ انجام داده اند با نصب پشم سنگ عایق لحافی و پتویی در صنایع و با نصب انواع دیگر پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی در ساختمان می توانید در کوتاهترین زمان ممکن سه برابر هزینه برای این محصول را از طریق صرفه جویی حیرت آور در انرژی بدست آورید.
برای درک بهتر موضوع به مثال زیر توجه کنید:
بدون نصب پشم سنگ در ساختمان باید برای یک اتاق بایستی یک شوفاژ 15 پره تعبیه کنید ولی با نصب عایق پشم سنگ تخته ای این تعداد به 5 پره کاهش می یابد و این یعنی صرفه جویی خیره کننده و باور نکردنی سه برابری در انرژی که هم در آب و هم در برق و هم در گاز صرفه جویی می شود.
صادقانه می گویم اگر از حالا به فکر صرفه جویی در انرژی مصرفی خود نکنید ممکن است چند سال آینده بجای سه برابر هزینه انرژی بایستی 5 برابر هزینه مصرفی گاز ،برق ،گاز را به خود تان تحمیل کنید. پس با خرید پشم سنگ متناسب با شرایط آب وهوایی خود به فکر هزینه های زندگی خود باشید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟