اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 385  |   تعداد بازدیدها: 2229   |   تاریخ درج: دوشنبه, خرداد 07, 1397

 

خرید عایق صوتی پشم سنگ

یکی از روش های مورد استفاده برای عایق کاری صوتی، استفاده از سازه های دو لایه است. در این روش عایق پشم سنگ بین دو صفحه فلزی قرار داده شده و دو صفحه فلزی یکدیگر متصل شده اند.


یکی از روش های مورد استفاده برای عایق کاری صوتی، استفاده از سازه های دو لایه است. در این روش عایق پشم سنگ بین دو صفحه فلزی قرار داده شده و دو صفحه فلزی یکدیگر متصل شده اند. عایق بین دو صفحه فلزی نقش فنر را بازی می کند. 
این گونه پنل ها از دو صفحه نازک فلزی (فولادی یا آلومینیومی) به همراه تخته عایق ارتجاعی، از قبیل عایق پشم سنگ  تشکیل شده اند. 
باید دقت شود که تخته عایق نباید با صفحات فولادی تماس حاصل کند و یا به آنها چسبانده شود، چرا که ایجاد پل صوتی کرده و از عملکرد آکوستیکی پنل می کاهد.
خاصیت آکوستیکی عایق های الیافی و متخلخل بستگی زیادی به مقاومت جریان هوای آن دارد. اگر مقاومت جریان هوای عایق پشم سنگ بسیار زیاد باشد، صوت منعکس می شود و اگر مقاومت جریان هوای آن کم باشد، صوت بدون هیچ جذبی، از عایق عبور می کند.
در حالت کلی، افزایش چگالی مواد متخلل ماند پشم سنگ و پشم شیشه، مقاومت در مقابل جریان هوا را بیشتر می کند و در نتیجه خاصیت عایق کاری صوت در این عایق ها بیشتر می شود. در عمل با افزایش چگالی، قابل عبور صوت به صورت هوابرد و یا انتشار از درون عایق کمتر شده و ضریب کاهش صوت بهبود می یابد اما افزایش چگالی ممکن است نتایج مختلفی بر خاصیت جذب صوت ماده بگذارد.
منبع


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟