اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 405  |   تعداد بازدیدها: 2602   |   تاریخ درج: دوشنبه, مرداد 15, 1397

 

عامل فروش عمده پشم سنگ: (عایق برودتی و حرارتی)

بطور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمانها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی ، انتقال صدا در سطوح ساختمان ، لوله ها ، مخازن وکانالها ، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می گردد که عامل فروش عمده پشم سنگ آنرا به صورت عمده و خرده فروشی عرضه می کند.


بطور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمانها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی ، انتقال صدا در سطوح ساختمان ، لوله ها ، مخازن وکانالها ، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می گردد که عامل فروش عمده پشم سنگ آنرا به صورت عمده و خرده فروشی عرضه می کند.

نکات مهم انتخاب انواع عایق حرارتی ساختمان :

استفاده از عایق ها علاوه بر تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمانها در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی، نفت ، شیمیایی، ، خودرو سازی ، کشتی سازی، هواپیما سازی، نیروگاهی و دارو سازی کاربرد دارد.

یکی از انواع عایق های حرارتی برودتی پشم سنگ می باشد دارای  مزایای بسیاری از جمله سهولت نصب , انعطاف پذیری و ... می باشند.
عایق پشم سنگ بمنظور جلوگیری از مشکلات ناشی از ذخیره سازی انرژی در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع مختلفی بصورت رولی و لوله ای و تخته ای و پتویی و فله ای جهت نصب روی لوله های فولادی و مسی در سایز های مختلف و برای عایقکاری روی سطوح مختلف و  با ضخامت های مختلف عرضه می گردند.

جایگاه و اهمیت پشم سنگ

این عایق های صوتی و حرارتی به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در صنعت و ساختمان دارند که اکنون به بررسی اجمالی برخی از این خواص می پردازیم:

ضریب انتقال حرارت : 

بسته بودن منافذ سلولی این دسته از عایق ها سبب میشود که ضریب هدایت حرارتی در دما کاهش یافته و مانع خروج حرارت از ساختمان یا لوله می شود و نیز از ورود هوای گرم و سرد به داخل مانع می شود.

اشتعال : 

این نوع از عایق ها در برابر آتش نه تنها مشتعل نشده بلکه مانع پیشروی آتش نیز می شوند و در این زمینه استانداردهای لازم را دارا می باشند.

نوع دیگر عایق حرارتی، عایق حرارتی سفید نانو است جهت اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید

عایق صوتی : 

این دسته از عایقها عایق صوتی می باشند.

نکات لازم در انتخاب انواع پشم سنگ

برای تعیین ضخامت عایق حرارتی مورد نیاز در تاسیسات ساختمان عوامل مختلفی از جمله اختلاف دمای سیال نسبت به محیط، ضریب انتقال حرارت عایق، نوع و روکش عایق و .... موثر است.

چنانچه برای جداره های ساختمان عایق کاری لازم باشد، جهت جلوگیری از پدیده میعان (بین دیوار و عایق) ابتدا لازم است دمای عایق حرارتی ساختمان هوای مرطوب محل با استاندارد های لازم بررسی شوند.

در انتخاب و سفارش عایق ها باید به موارد زیر توجه داشت :

  1. اختلاف دمای دو سطح عایق
  2. ضریب انتقال حرارتی عایق
  3. جنس عایق و روکش آن
  4. انتخاب نوع عایق حرارتی به دمای محیط، ایمنی، شرایط محیطی و قیمت آن بستگی دارد. 
  5. ضخامت عایق حرارتی باید به گونه ای انتخاب شود که از نظر اقتصادی به صرفه باشد، یعنی این که با حداقل ضخامت عایق از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. 
  6. در هنگام انتخاب و سفارش عایق حرارتی موردنیاز می توانید با کارشناسان مشاوره و مشورت نمائید.

در اجرای عایق کاری باید به موارد ذیل توجه داشت :

جنس عایق و روکش آن باید با آنچه در مقررات ملی ساختمان برای حفظ آن منطقه از ساختمان در برابر آتش مقرر شده مطابق باشد .
استفاده از مواد و مصالح سوختی به عنوان عایق ، روکش عایق و دیگر مواد کمکی مجاز نیست .
برای لوله هایی که در معرض یخ زدن هستند باید ضخامت عایق با کارشناسی دقیق انتخاب گردیده یا اینکه از روشهای دیگری جز عایق کاری استفاده گردد . 

قیمت فروش پشم سنگ و کلیه عایق های حرارتی پشم سنگ ساختمان در مرکز عمده پشم سنگ به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است که لیست قیمت انواع پشم سنگ را از عاملین فروش دریافت کنید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟