اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 760  |   تعداد بازدیدها: 3063   |   تاریخ درج: يکشنبه, آذر 24, 1398

 

پشم سنگ فویل دار | تفاوت آن با سایر مدل ها در چیست؟

ساختن سقف خانه ، دیوارها و کف ساختمان بدون استفاده از عایق های حرارتی  مناسب از کیفیت بنای ساخته شده می کاهد. پشم سنگ فویل دار به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی در بخش های مختلف به کار گرفته می شود. در بخش صنعتی نیز استفاده از عایق های حرارتی، باعث افزایش بازدهی و کیفیت محصولات می شود.


ساختن سقف خانه ، دیوارها و کف ساختمان بدون استفاده از عایق های حرارتی  مناسب از کیفیت بنای ساخته شده می کاهد. پشم سنگ فویل دار به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی در بخش های مختلف به کار گرفته می شود. در بخش صنعتی نیز استفاده از عایق های حرارتی، باعث افزایش بازدهی و کیفیت محصولات می شود.
در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول موثر آشنا کنیم. اگر تا به این لحظه نمی دانستید پشم سنگ چیست و برای چه مواردی از آن استفاده می شود به خواندن این مقاله ادامه دهید .  

فروش پشم سنگ لحافی فویل دار

تفاوت پشم سنگ فویل دار با دیگر پشم سنگ ها در چیست؟

بدون استفاده از عایق های حرارتی، سیستم های گرمایشی نمی توانند منزل شما را گرم نگه دارند و اگر از عایق های صوتی نیز استفاده نکنیم، صداهای آزاردهنده ی بیرون از خانه نمی گذارند ذره ای احساس آرامش کنید. عایق های صوتی و حرارتی از پشم سنگ ساخته می شوند. پشم سنگ انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین انواع پشم سنگ، پشم سنگ فویل دار است. سنگ بازالت به جامانده از گدازه های آتشفشانی با ذوب شدن در دمای ۱۴۵۱ درجه سانتی گراد و با اعمال تغییراتی تبدیل به  الیافی به قطر ۶ الی  ۸ میکرون می شود. مجموعه ای از این الیاف معدنی در کنار یکدیگر باعث تولد پشم سنگ می شوند. 
برای ساختن پشم سنگ فویل دار نیاز به ورق آلومینیوم داریم. استفاده از روکش آلومینیوم در این مدل از پشم سنگ باعث می شود پشم سنگ فویل دار در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت رسانایی است. این ویژگی موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود. 
در صورت استفاده از این ماده محیط گرم همچنان گرم می ماند و محیط سرد را هم سرد نگه می دارد. با استفاده از این محصول نگران آتش سوزی نباشید. الیاف به کار رفته در پشم سنگ فویل دار غیر احتراق هستند. پشم سنگ فویل دار در انواع مختلفی مانند پشم سنگ لحافی فویل دار، پشم سنگ رولی فویل دار و پشم سنگ لحافی آلومینومی برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید و فروش پشم سنگ فویل دار در کشور

 کشورهای صنعتی بزرگترین طرفداران استفاده از پشم سنگ فویل دار هستند. به کارگیری از این مدل از پشم سنگ ها در بخش های صنعتی، پای صنعتگران دنیا به بازار خرید و فروش پشم سنگ فویل دار باز کرده است. در کشور ما از این ماده بیشتر در بخش ساخت وساز و برای استفاده از آن در ادارت و ساختمان های مسکونی استفاده می شود.
خریدار پشم سنگ همیشه به دنبال خرید پشم سنگ مرغوب و با کیفیت است. در هنگام خرید و فروش پشم سنگ فویلدار باید به روکش آلومینیوم دار آن دقت شود. بازار تجاری این محصول همچنین تمام  فروشندگان و شرکت های معتبر را بر آن داشته تا علاوه بر فروش پشم سنگ به خریداران آنها از مشاوره و راهنمایی از متخصصین خود بهره مند سازند. گفتنی است نصب عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ نیاز به تخصص دارد و باید توسط افراد مجرب نصب گردد.

پشم سنگ رولی فویل دار

فروش عمده پشم سنگ در ایران

پتروشیمی، گازهای شیمیایی، دیگهای بخار، اجاق ها و کوره خانه ها از جمله صنایعی هستند که از این نوع پشم سنگ  به صورت عمده به عنوان عایق استفاده می کنند. ویژگی های فنی این محصول مانند چگالی، طول و ضخامت بسیاری از سازندگان  سیستم های گرمایشی، حرارتی و برودتی را به استفاده از این نوع از پشم سنگ ترغیب می کند. 
پشم سنگ فویل دار با طولی بین 1000 الی 1200سانتی متر، ضخامتی بین 3 الی 10 سانتی متر وچگالی 50الی 50 کیلوگرم بر متر مکعب برای فروش عمده در بازار ایران عرضه می شود. فروش عمده ی این محصول در سراسر ایران انجام می شود. 
شرکت های بسیاری در کشور فروش عمده ی این محصول را بر عهده دارند. اگر خریدار پشم سنگ فویل دار هستید کافی است با کسب اطلاعات لازم درباره ی محصول مورد نیاز خود به سادگی کالای مورد نیازتان را از شرکت های فروش عمده ی پشم سنگ سفارش دهید.
صنعت ساخت وساز و صنایعی با درجه حرارتی بالا از بیشترین خریداران این عایق صوتی و حرارتی هستند.

بازار بزرگ خرید پشم سنگ فویل دار در تهران

تهران و مراکز استان ها به عنوان قطب بازار خرید پشم سنگ فویل دار شناخته می شود. علاوه بر این نوع از پشم سنگ،  بازار خرید تهران در خرید و فروش انواع دیگر پشم سنگ  چون پشم سنگ فویلدار فنوپانل، پشم سنگ ایزوپایپ و ایزوبلانکت، پشم سنگ فلوفلت و ... بی رقیب است. قیمت پشم سنگ با توجه به شرکت تولید کننده ی آن متفاوت است. اما بازه ی قیمتی که برای فروش اعلام می شود تقریبا ثابت بوده و با یکدیگر اختلاف چندانی ندارد.

خرید پشم سنگ فویل دار در تهران

 انواع دیگر پشم سنگ را بشناسید.

همانطور که پیش از این اشاره شد، پشم سنگ انواع مختلفی دارد. و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می شود. در این قسمت انواع پشم سنگ را به شما معرفی می کنیم:

پشم سنگ خام فله: نام دیگر این مدل از پشم سنگ ایزوترم است. این محصول عامل پیوندی ندارد و فضاهایی که شکل هندسی منظمی ندارند با این پشم سنگ پر می شوند.
پشم سنگ تخته ای فشرده: این مدل به فنوپانل نیز معروف است. فنوپانل در ضخامت ها و چگالی های متفاوت تولید می شود. پرس های سنگین فشرده شده، پشم سنگ رزین دار را به فنوپانل تبدیل می کنند.
پشم سنگ لوله ای: از این مدل در سیستم های گرمایشی، برودتی و تهویه مطبوع در صنایع مختلف استفاده می شود.
پشم سنگ پتویی: ایزوپلانکت نام دیگر این مدل از پشم سنگ است. ایزوپلانکت به عنوان یک پشم سنگ نسوز در برابر ارتعاشات شدید نیز مقاوم بوده و از الیاف خام تولید می شود.

کاربردهای پشم سنگ:

پشم سنگ در اکثر صنایع کاربرد داشته و به عنوان عایق در بسیاری از ابزارها به کار گرفته می شوند. به عنوان مثال اگزوزهای صنعتی، لنت های ترمز و صفحه کلاچ، ایزوگام های رطوبتی، بتن های سبک ، دیوار یخچال ونیز تنورهای نانوایی مدیون پشم سنگ خام فله هستند. از پشم سنگ پتویی نیز در صنایع فولاد، سیمان، نفت و گاز استفاده می شود. در تونل های مترو، استودیو های صدابرداری، دیوار سالن های کنفرانس و فرودگاه ها از فنوپانل استفاده می شود.

فایل pdf: پشم سنگ فویل دار | تفاوت آن با سایر مدل ها در چیست؟


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟