اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 788  |   تعداد بازدیدها: 2055   |   تاریخ درج: چهارشنبه, بهمن 02, 1398

 

عایق پشم سنگ رولی | صادرات آن

اگر می خواهید انرژی حرارتی ساختمان را مدیریت کنید باید از عایق پشم سنگ رولی یا پانلی استفاده کنید! این عایق ها در برابر آتش سوزی ساختمان، شما را محافظت کرده و مانع از هدر رفتن انرژی نیز می شود. به همین دلیل، بهتر است با عایق های پشم سنگ بیشتر آشنا شوید تا بدانید در کجا و چگونه برای عملکرد بهتر باید از آنها استفاده کنید! 


اگر می خواهید انرژی حرارتی ساختمان را مدیریت کنید باید از عایق پشم سنگ رولی یا پانلی استفاده کنید! این عایق ها در برابر آتش سوزی ساختمان، شما را محافظت کرده و مانع از هدر رفتن انرژی نیز می شود. به همین دلیل، بهتر است با عایق های پشم سنگ بیشتر آشنا شوید تا بدانید در کجا و چگونه برای عملکرد بهتر باید از آنها استفاده کنید! 

سفارش عایق پشم سنگ رولی به صورت عمده 
عایق پشم سنگ رولی و پانلی از جمله عایق های حرارتی هستند که از مواد معدنی ساخته شده اند. این عایق ها دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی می باشند که از جمله آنها می توان به عایق کاری ستون ها و لوله ها اشاره کرد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد عایق پشم سنگ رولی این است که در برابر آتش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این مقاومت به حدی است که هنگام آتش سوزی های گسترده تا ساعت ها می توان مطمئن بود که آسیبی به صنعت و ستون های فلزی ساختمان نخواهد رسید. بنابراین، استفاده از عایق های پشم سنگ رولی و پانلی می تواند تا حدود زیادی از آسیب های ناشی از آتش سوزی جلوگیری کند. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که با سفارش عایق پشم سنگ رولی به صورت عمده، از مزایای بی نظیر این عایق ها در ساختمان خود بهره مند شوید.

فروش عایق پشم سنگ رولی

صادرات عایق پشم سنگ پانلی به صورت عمده
یکی از انواع پشم سنگ ها، عایق پشم سنگ پانلی است. این نوع از عایق ها را همانند بلوک های مکعبی می سازند که حمل و نقل و نصب آنها را آسان می کند. از جمله مشخصات عایق پشم سنگ پانلی خوب می توان به توانایی مقاومت در برابر آتش و حرارت های بالا اشاره کرد. همچنین، از عایق های پانلی به عنوان مواد عایق صوت نیز استفاده می کنند. چرا که ترکیبات به کار رفته در این عایق ها به گونه ای است که صوت را از خود عبور نمی دهد. این قابلیت های جذاب باعث شده است که کاربردهای آن روز به روز بیشتر شود. جالب است بدانید که برخی کارخانجات تولیدی به دنبال صادرات عایق پشم سنگ پانلی به سایر کشورها نیز هستند. زیرا کیفیت و تنوع محصولات آنقدر بالاست که بسیاری از کشورها نیز خواهان استفاده از این محصولات هستند. شما هم می توانید با کمترین هزینه، ساختمان خود را توسط عایق پشم سنگ رولی و پانلی در برابر آتش سوزی محافظت نمایید.

کشور های تولید کننده عایق پشم سنگ پانلی برای ساختمان سازی
در سال های اخیر، روند استفاده از عایق های پشم سنگ پانلی و رولی به شدت افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل، کشورهای مختلف به دنبال راه اندازی خط تولید عایق پشم سنگ پانلی رفته اند که در این راه موفق نیز بوده اند. امروزه این عایق ها در بسیاری از کشورهای جهان نیز تولید می شود. کشور چین یکی از اولین تولید کننده عایق پشم سنگ پانلی بوده است که مشتریان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. اما، در ایران نیز کارخانجات بزرگ و معتبری وجود دارند که کیفیت عایق آنها نه تنها با محصولات خارجی برابری می کند بلکه، از آنها نیز کیفیت بالاتری دارد. به همین دلیل است که صادرات عایق پشم سنگ رولی و پانلی در ایران رونق گرفته است و کشورهای زیادی خواهان استفاده از پشم سنگ های ایرانی هستند.

تهیه عایق پشم سنگ پانلی با نازلترین قیمت
برای تهیه عایق پشم سنگ رولی و پانلی از روشی ساده استفاده می شود. البته هنگام به کار بردن این روش باید تمامی جزئیات را تحت نظر گرفت چرا که در صورت بروز کوچکترین مشکلی، مشتری متضرر می شود و دچار آسیب خواهد شد.
به منظور ساخت عایق پشم سنگ ابتدا سنگ های طبیعی را توسط کوره های عظیم ذوب کرده و توسط دستگاه های پیشرفته به پشم سنگ خام تبدیل می کنند. پس از آن، پشم سنگ خام را در کنار هم قرار می دهند تا ضخامت آن بیشتر شده و به حد استاندارد برسد. در مرحله بعد، ابعاد مورد نیاز خود را برش داده و برای فروشنده عایق پشم سنگ پانلی ارسال می کنند. عایق های پشم سنگ پانلی و رولی معمولا تا دمای 1200 درجه سانتیگراد توانایی تحمل حرارتی دارند که دلیل آن را می توان وجود الیاف پشم سنگ در بافت آنها عنوان کرد. از طرفی، پشم سنگ ها جزء مواد معدنی هستند، پس در برابر رشد باکتری ها و قارچ ها نیز مقاومت نشان می دهند. همچنین، نحوه ی تولید آن ها به گونه ای است که کمترین آسیب را به محیط زیست می زنند.

فروش عایق پشم سنگ رولی

کاربردهای عایق پشم سنگ رولی در ساختمان سازی
همانطور که عنوان شد، از عایق پشم سنگ رولی و پانلی به صورت گسترده در ساختمان سازی استفاده می شود. به عنوان مثال، استفاده از این عایق ها برای دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها، پشت بام و کف ساختمان و تاسیسات امری متداول است. همچنین در برخی صنایع نیز از پشم سنگ برای کنترل دما و جلوگیری از گسترش آتش استفاده می کنند که از جمله آنها می توان به صنایع گازی، نفت و پتروشیمی اشاره کرد. همچنین، در نیروگاه ها و صنایع کشتی سازی نیز عایق های پشم سنگ کاربرد فراوانی دارند. جالب است بدانید که پشم سنگ های رولی و پانلی خاصیت آکوستیک نیز دارند؛ به همین دلیل، عایق صدا نیز هستند و می توان از آنها برای کاهش مزاحمت های صوتی استفاده کرد. بنابراین از آنها برای عایق کردن سالن های کنفرانس و همایش ها نیز استفاده می شود.

جمع بندی و نتیجه گیری
یکی از بهترین روش های محافظت ساختمان ها در برابر آتش سوزی، استفاده از عایق پشم سنگ رولی و پانلی است. این عایق ها می توانند از هدر رفتن انرژی در ساختمان نیز جلوگیری کنند و از این طریق، هزینه های جاری را کاهش دهند. همچنین، برای جلوگیری از سر و صدا نیز می توان از آنها استفاده کرد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد عایق پشم سنگ می توان به نصب آسان، تنوع بالا و امنیت آنها اشاره کرد. بنابراین، شما هم می توانید با استفاده از این عایق های منحصر بفرد ساختمان خود را در برابر آتش سوزی بیمه کنید. همچنین، نگران هدر رفتن انرژی نیز نباشید! چرا که عایق های پشم سنگ مانع از بیرون رفتن حرارت از ساختمان می شوند. 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟