اخبار مقالات
اخبار و مقالات
عایق نانو ایزوگام پایه آب بهترین جایگزین ایزوگام سنتی
سه شنبه, خرداد 03, 1401 by پشم سنگ آسام

ایزوگام پایه آب جایگزین ایزوگام سنتی قابل استفاده به عنوان عایق رطوبتی سطوح سیمانی، گچی، شیروانی های فلزی و سیمانی، موزائیک، در پشت بام، مخازن، استخر و دیوار است.

?????? ?????...
عایق رطوبتی نانو | بهترین عایق نانو برای استخر
پنجشنبه, تير 17, 1400 by پشم سنگ آسام

عایق نانو برای استخر، بهترین عایق رطوبتی نانو است که جهت آب بندي و عايق سازه استخر برای جلوگیری از نشتي آب استفاده می شود. در آب بندی با عایق رطوبتی نانو استخر باید برای ماهیچه کشی استخر دقت شود.

?????? ?????...
نرخ آخرین قیمت عایق نانو بجای ایزوگام + جدید
دوشنبه, دي 01, 1399 by پشم سنگ آسام

برای عایق رطوبتی پشت بام و مواد جایگزین ایزوگام از چه نوع عایق نانو می توان استفاده کرد؟ قیمت عایق نانو بجای ایزوگام چقدر است؟ عایق نانو رطوبتی سه کاره بهتر است یا عایق ملاتی؟ برای 170 متر پشت بام چه مقدار مواد نانو می توانی استفاده کرد؟

?????? ?????...
عرضه کننده عایق نانو بجای ایزوگام
چهارشنبه, شهريور 06, 1398 by پشم سنگ آسام

عرضه کننده عایق نانو بجای ایزوگام که دارای ویژگی های برتر عایقی نسبت به ایزوگام است، توسط تولید کننده های برتر نانو مواد در کشور تولید و با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.

?????? ?????...
مرکز خرید عایق نانو رطوبتی ملاتی با شرایط ویژه
شنبه, فروردين 24, 1398 by پشم سنگ آسام

عایق نانو رطوبتی ملاتی با شرایط ویژه از طریق ویژه از طریق مراکز خرید مورد داد و ستد قرار می گیرد. این محصولات با توجه به لیست هایی قیمتی که ارائه می شود به فروش می رسد.

?????? ?????...
آموزش ۱۰ مرحله‌ای آب‌بندی استخر | نانو ملاتی
سه شنبه, فروردين 20, 1398 by پشم سنگ آسام

نحوه آب بندی استخر با نانو ملاتی چطور است؟ مواد نانو با چه مواد دیگری ترکیب می شود؟ نسبت هر یک از عایق رطوبتی نانو با سایر مواد چقدر است؟ چه اصولی را در آب بندی استخر با نانو رطوبتی ملاتی رعایت کنیم؟

?????? ?????...
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟