اخبار مقالات
اخبار و مقالات
عایق‌بندی حرفه‌ای سرما، گرمای تاسیسات | پشم سنگ لوله‌ای اردبیل
شنبه, دي 09, 1402 by پشم سنگ آسام

ارائه پشم سنگ لوله‌ای باکیفیت برای اردبیل، راهکاری ایده‌آل برای محافظت از تاسیسات شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، عایقی برای هر فصل و مزایای عایق‌بندی با کارایی بالا و هزینه‌های پایین همراه با صرفه‌جویی انرژی

?????? ?????...
پشم سنگ لوله‌ای | ویژگی‌ها، کاربردها
دوشنبه, آذر 27, 1402 by پشم سنگ آسام

آشنایی با ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای استفاده از پشم سنگ لوله ای. از موارد استفاده تا نکات ایمنی، همه چیزی که باید در مورد این عایق محبوب بدانید!

?????? ?????...
پشم سنگ لوله‌ای عایق صدای فاضلاب بهداشتی
جمعه, آذر 24, 1402 by پشم سنگ آسام

با توجه به اینکه سرویس هاي بهداشتی و حمام نیاز به تخلیه فاضلاب دارند، تخلیه فاضلاب سرویس بهداشتی در اکثر موارد در لوله های آب و فاضلاب سرویس بهداشتی و حمام و پشت بام صدای ناهنجار تولید می کند که پشم سنگ لوله ای می تواند مانع انتقال صدای  فاضلاب سرویس بهداشتی شود ضمن اینکه بایستی یک سیستم لوله کشی جداگانه جهت این امور در نظر گرفت.

?????? ?????...
عایق لوله، حفظ حرارت و کاهش صدا و کاهش هزینه
شنبه, آبان 20, 1402 by پشم سنگ آسام

با عایق‌بندی لوله‌ها بوسیله لوله، گرما را مهار و صدا را قطع یا کاهش دهید، در عین حال بودجه خود را حفظ  و صرفه جویی کنید.

?????? ?????...
خرید عایق پشم سنگ لوله ای در سمنان
پنجشنبه, دي 02, 1400 by پشم سنگ آسام

پشم سنگ لوله‌ ای از بازالت (یک سنگ آتشفشانی) و مخلوط شده با رزین  ساخته شده‌است. کارخانه آنرا با چگالی بالا و برای عملکرد عالی جهت کنترل حرارتی با دمای بالا و مقاوم به آتش تولید می‌کند.

?????? ?????...
قیمت پشم سنگ لوله ای ایزوپایپ در بازار
يکشنبه, آذر 11, 1397 by پشم سنگ آسام

نکات مهمی که باید در خصوص پشم سنگ ایزوپایپ و قیمت پشم سنگ لوله ای ایزوپایپ بدانید چیست؟ چرا از پشم سنگ ایزوپایپ باید استفاده کنیم؟ مزیت‌های اصلی پشم سنگ لوله ای نسبت به بقیه عایق ها چه می باشد؟

?????? ?????...
فروش انواع پشم سنگ عایق لوله ای روکش آلومینیم در سردشت
يکشنبه, ارديبهشت 02, 1397 by پشم سنگ آسام

لوله ها و کانالها و باید در عایق پشم سنگ لوله ای با روکش آلومینیم یا کاغذ کرافت و یا بدنه آنها پیچیده شود تا انتقال صدا و انتشار صوتی به حداقل برسد.

?????? ?????...
قیمت فروش عایق پشم سنگ لوله ای
شنبه, فروردين 25, 1397 by پشم سنگ آسام

عایق پشم سنگ لوله ای  مانع از دست رفتن حرارت در سیستم های گرمایشی و تامین آب گرم می شود و و این عمل لوله و عایق را از تاثیرات خارجی مانند تاثیر پذیری هوا محافظت می کند. لذا آب گرم و گرما نیز در آخرین نقطه دور از منبع، تامین می شود.

?????? ?????...
عایق پشم سنگ لوله در تبریز و اردبیل
جمعه, فروردين 24, 1397 by پشم سنگ آسام

پشم سنگ لوله ای و پتویی غیر قابل احتراق و آتش نمی گیرد لذا یک عایق مناسب حرارتی برای لوله های ساختمانی و صنایع و دودکش ها و کانال های هوا در ساختمان ها است.

?????? ?????...
خرید پشم سنگ عایق بندی لوله های بخار در آذربایجان شرقی
سه شنبه, فروردين 21, 1397 by پشم سنگ آسام

در عایق بندی لوله های بخار وضعیت عایق‌بندی لوله‌ها حامل بخار تاثیر زیادی بر حفظ انرژی در لوله دارد. صرفه جویی در هزینه و نرخ از دست دادن گرما در لوله‌ها با عایق پشم سنگ اولین گام در بهبود این هزینه‌ها هستند.

?????? ?????...
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟