اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 269  |   تعداد بازدیدها: 3783   |   تاریخ درج: پنجشنبه, دي 02, 1400

 

خرید عایق پشم سنگ لوله ای در سمنان

پشم سنگ لوله‌ ای از بازالت (یک سنگ آتشفشانی) و مخلوط شده با رزین  ساخته شده‌است. کارخانه آنرا با چگالی بالا و برای عملکرد عالی جهت کنترل حرارتی با دمای بالا و مقاوم به آتش تولید می‌کند.


پشم سنگ لوله‌ای از ماده‌ای بنام بازالت ساخته شده است. بازالت هم سنگی است که از مذاب آتشفشان کوه‌ها بوجود می آید بدین نحو که وقتی در کوهی آتشفشان می شود.
 
مذاب آن بعد از رسیدن به کف زمین سرد می‌شود و بعد از سرد شدن به سنگ تبدیل می شود که این سنگ بعد از طی فرایندهایی در کوره کارخانه های تولید کننده پشم سنگ به الیاف تبدیل می شود.
 
و از این الیاف به علت مقاومت بالای حرارتی پشم سنگ لوله ای تولید می شود.
کارخانه با استفاده از  فن‌آوری تولید پیشرفته، پشم سنگ لوله ای را با مد نظر قرار دادن کیفیت محصول ، با چگالی بالا و برای عملکرد عالی در کنترل حرارتی با دمای بالا و کاربردهای مقاومت به آتش را تولید می‌کند.

مزیت عایق حرارتی لوله ای:
- عایق حرارتی بسیار خوب
- غیر قابل‌اشتعال
- نصب آسان
عایق پشم سنگ لوله ای به طور گسترده برای عایق‌بندی محیط‌های گرم، سرد، پنهان و آشکار، و در ساختمان‌های تجاری، ساختمان‌های مسکونی، صنعتی، صنایع شیمیایی یا کارخانه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عایق پشم سنگ لوله ای

جهت اطلاعات بیشتر در مورد عایق پشم سنک لوله ای اینجا را بخوانید و چنانچه نیاز به مشاوره و خرید عایق پشم سنگ لوله‌ای دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر از مشاوره مشاور بهره مند شوید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟