اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 355  |   تعداد بازدیدها: 2599   |   تاریخ درج: پنجشنبه, ارديبهشت 30, 1400

 

قیمت انواع پشم سنگ با دانسیته مختلف

پشم سنگ دانسیته ۸۰ و به بالاتر تا 400 از نوع تخته ای و پتویی در ضخامت های مختلف در انواع صنایع و ساختمان ها استفاده می شود ولی هر شخصی متناسب با نیازشان پشم سنگ مورد نظر را انتخاب می کند.


پشم سنگ دانسیته ۸۰ و به بالاتر تا 400 از نوع تخته ای و پتویی در ضخامت های مختلف در انواع صنایع و ساختمان ها استفاده می شود ولی هر شخصی متناسب با نیازشان پشم سنگ مورد نظر را انتخاب می کند.

پشم سنگ دانسیته 100

پشم سنگ از دانسیته های گوناگونی تشکیل می شود که پشم سنگ دانسیته ۱۰۰ یکی از بهترین دانسیته های موجود می باشد . 
انواع پشم سنگ با دانسیته ۱۰۰ آب را اصلا یا به سختی در محصولات نفوذ می دهد و کاربرد ویژه ای در انواع صنایع و دیگر مکان ها دارد .
این نوع پشم سنگ از الیاف معدنی تهیه می شود.

چرا پشم سنگ ۱۰ سانتی دانسیته ۱۵۰

یکی از پرکاربردترین پشم سنگ‌ها در صنعت ساختمان سازی پشم سنگ ۱۰ سانتی دانسیته ۱۵۰ است. این نوع پشم سنگ‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند در کاهش اتلاف انرژی گرمایی مؤثر واقع شود، بهترین نوع در کاهش انتقال صدا از طرق جذب میان اجزا سازنده است.
یکی از دلایل اصلی استفاده از پشم سنگ ۱۰ سانتی کاهش انتقال صدا است. ویژگی‌هایی که در ساخت این نوع پشم سنگ به کار رفته است به حذف صدا و در نتیجه آلودگی صوتی محیط کمک بسیاری می‌کند.
البته نباید از خاصیت اصلی پشم سنگ‌ها که مقاومت آن ها در برابر حرارت است، غافل شویم. پشم سنگ‌های تخته‌ای به راحتی می‌توانند محفظه کلی دیوارها را پوشش داده و از این رو بهترین مانع برای انتقال و اتلاف انرژی هستند.

به صورت اینترنتی می توان از قیمت پشم سنگ با دانسیته ۱۵۰ و سایر دانسیته ها که در کارخانه ها تولید می شود، مطلع شد و با توجه به قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را خرید کرد.
محصولات کارخانه های تولید کننده ی بزرگ، انواع پشم سنگ تخته ای، پتویی، پشم سنگ رولی و … می باشد. و انواع پشم سنگ در ضخامت های مختلف توسط این کارخانه تولید می شود.
در تولید این محصول از مواد معدنی و سنگ های بازالت استفاده شده است که نقطه ی ذوب بسیار بالایی دارند و در مقابل آتش سوزی بسیار مقاومند. از پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی به عنوان عایق صوتی و حرارتی بی ضرر می توان نام برد. بطوری که این نوع عایق بندی ساختمان ها در نواحی سردسیر کاربرد فراوانی دارد.در این سایت قیمت انواع پشم سنگ های موجود ارائه است و این محصولات به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

منبع


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟