اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 42  |   تعداد بازدیدها: 14022   |   تاریخ درج: چهارشنبه, دي 27, 1402

 

مرکز فروش عایق پشم سنگ | تبریز آذربایجان شرقی

عایق پشم سنگ برای عایق حرارتی و صوتی در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد و به عبارتی می توان گفت مهم ترین ویژگی این محصول خاصیت عایق حرارتی بسیار عالی آن می باشد.


مرکز فروش عایق پشم سنگ در تبریز

عایق پشم سنگ برای عایق حرارتی و صوتی در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد و به عبارتی می توان گفت مهم ترین ویژگی این محصول خاصیت عایق حرارتی بسیار عالی آن می باشد.

پشم سنگ برای عایق حرارتی

عایق حرارتی پشم سنگ امروزه یکی از پرکاربردترین محصولاتی بوده که برای عایق کاری در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. پشم سنگ که نام دیگر آن پشم معدنی است،

از سنگ های آتشفشانی همچون سنگ بازالت تولید می شود. پشم سنگ برای عایق حرارتی، صوتی و برودتی در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنایع مختلف استفاده می شود. 
پشم سنگ دارای انواع مختلفی همچون پشم سنگ پتویی، پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ لوله ای، لحافی و غیره می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود بوده و روش نصب آن ها نیز با یکدیگر دارای تفاوت هایی است.

برای اطلاع از سایر عایق های حرارتی و صوتی و انواع پشم سنگ اینجا را ببینید.

پشم سنگ عایق برودتی چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد از پشم سنگ به عنوان عایق برودتی نیز استفاده شده و همین موضوع نیز باعث می شود تا وجود آن از ورود و خروج سرما و گرما به داخل ساختمان و لوله ها و تاسیسات جلوگیری کند. استفاده از پشم سنگ عایق برودتی در ساختمان ها باعث می شود تا در فصول گرم سال به خصوص تابستان از خروج سرما از جلوگیری شده و همچنین در فصول سرد همچون زمستان نیز هوای سرد به داخل ساختمان و لوله ها وارد نشود.
در نهایت نیز می توان گفت یکی از مهم ترین کاربرد های پشم سنگ عایق حرارتی و برودتی کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی و همچنین اتلاف انرژی می باشد. 
برهمین اساس نیز امروزه طبق ضوابط و استاندارد های ساختمان سازی استفاده از انواع سیستم های عایق برودتی و عایق حرارتی پشم سنگ برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش حجم قابل توجهی از هزینه های مربوط به سیستم های سرمایشی و گرمایشی بسیار لازم و ضروری می باشد.

با کلیک روی عکس زیر، فیلم و پست های کانال ایتای ما ببینید.

کانال ایتای پشم سنگ آسام

ضریب هدایت حرارتی پشم سنگ

قبل از آن که در رابطه با ضریب هدایت حرارتی پشم سنگ توضیح دهیم لازم است ابتدا ضریب هدایت حرارتی یا همان ضریب هدایت گرمایی را تعریف نماییم. 
ضریب هدایت حرارتی یعنی مقدار انرژی گرمایی که یک ماده در واحد ضخامت و همچنین در دمای مشخص از خود عبور دهد. در مواد مختلف هر چقدر میزان ضریب هدایت حرارتی پایین تر باشد، می توان از آن ها در عایق کاری استفاده نمود زیرا انتقال انرژی گرمایی بسیار کمی دارند.
پشم سنگ نیز به دلیل برخورداری ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین برای عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد. میزان ضریب هدایت حرارتی پشم سنگ در دما و دانسیته های مختلف، متفاوت می باشد.

آیا پشم سنگ عایق صوتی است؟

باید گفت که پشم سنگ در عین حال که عایق صوت و عایق ضد صدا است، پشم سنگ جاذب صدا هم هستند ولی بعضی از عایق ها فقط عایق صوتی هستند ولی جذب صوت نمی کنند.
به عبارت دیگر مواد جاذب صوتی الزاما عایق صدا نیستند و عایق هایی که عایق صوتی ندارند مناسب برای اکوستیک نیستند.
جذب صدا همان عایق صدا نیست . در حقیقت، در بسیاری از مواقع این دو خاصیت با هم مخالف هستند. مواد متخلخل که وارد محفظه ها (دیوارها ، نماها ، پانل های عایق ، صفحه های آکوستیک) می شوند، به خوبی عایق صوتی را توسط خودشان تأمین نمی کنند ، اما در بهبود عایق صوتی پارتیشن ها نقش اساسی دارند.

پشم سنگ پتویی چیست؟

یکی از انواع پشم سنگ ها پشم سنگ پتویی ایزوبلانکت است که امروزه در بیشتر صنایع از جمله صنایع فولاد، نفت و گاز، پتروشیمی ، مخازن و کوره ها و ... به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده می شود. این محصول کاملاً طبیعی و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی است و فروش پشم سنگ پتویی ایزوبلانکت در ضخامت ها و متراژهای متفاوت با قیمتی کاملاً مناسب و به صرفه عرضه می شود.
امروزه در بیشتر صنایع برای عایق حرارتی و صوتی از پشم سنگ استفاده می شود که یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین عایق شناخته شده می باشد. پشم سنگ در انواع مختلف تولید می شود که در هر صنعتی از نوع خاصی استفاده می شود‌ در زیر بیشتر با پشم سنگ ایزوبلانکت آشنا می شویم.

عایق حرارتی پشم سنگ پتویی یا ایزوبلانکت یکی از پرکاربردترین انواع پشم سنگ به شمار می آید که از آن در انواع صنایع به عنوان یک عایق حرارتی بسیار عالی و کارآمد استفاده می شود. مرکز فروش عایق پشم سنگ پتویی در تبریز انواع پشم سنگ پتویی را در دانسیته و ضخامت های مختلف عرضه می کند.

برای تولید عایق حرارتی پشم سنگ پتویی ابتدا الیاف خام پشم سنگ را در ضخامت مورد نیاز تولید کرده و سپس با استفاده از سیم نسوز به تور سیمی گالوانیزه دوخته می شود. از مهم ترین ویژگی های پشم سنگ پتویی نیز می توان به تحمل حرارتی بسیار بالا، وزن سبک و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد. از عایق حرارتی پشم سنگ پتویی بیشتر برای عایق کاری لوله ها، مخازن، کوره ها و... استفاده می شود.

پشم سنگ پتویی با یک طرف توری و دو طرف تور سیمی یک عایق صوتی حرارتی می باشد که از متراکم کردن و دوختن پشم سنگ با توری سیمی گالوانیزه تولید می شود و مقاومت دمایی بسیار بالایی دارد. مقاومت حرارتی آن تا بیش از 750 درجه سانتیگراد می رسد. دوختن عایق پشم سنگ پتویی باعث شده که مقاومت کششی و خمشی این محصول ارتقاء یابد.

پشم سنگ پتویی

عایق پتویی پشم سنگ با دو طرف تور سیمی دارای خواص شیمیایی و فیزیکی پایداری است و مقاوم به خوردگی و ضربه می باشد. حمل و نقل، نگهداری و نصب آن آسان می باشد و انعطاف پذیری  خوبی دارد. این عایق صوتی حرارتی مانند تمام عایق های پشم سنگ، ضد حریق می باشد و مقاوم در برابر آتش سوزی است و همچنین دارای ضریب هدایت حرارتی کمتری است.

 

مرکز فروش عایق پشم سنگ پتویی توری دار

همان‌طور که گفته شد در هر صنعتی از یک نوع پشم سنگ استفاده می شود اما پشم سنگ پتویی در تمام صنایع قابل استفاده است این محصول استراتژیک برای تمامی مکان هایی که بخواهند در مصرف انرژی صرفه جویی شود استفاده می شود . برای تولید این محصول ابتدا پشم سنگ را منسجم و بعد با توری مرغی از جنس گالوانیزه گرم ضد زنگ دوخته می شود و در دو مدل یک طرف توری و فویل و یا دو طرف توری وجود دارد.

مرکز فروش عایق پشم سنگ در تبریز و آذربایجان شرقی

کاربرد پشم سنگ پتویی توری دار

پشم سنگ پتویی توری دار به عنوان یک عایق شناخته می شود که کاربردهای مختلفی دارد . از انواع عایق پشم سنگ می توان به پشم سنگ یک طرف توری اشاره کرد . این محصول در انواع بازار قابل دسترسی است .
پشم سنگ یک محصول عایقی است که کاربردهای مختلفی دارد . عایق پشم سنگ یک طرف توری یک مدل معروف این محصول است .
عایق پشم سنگ پتویی یک طرف توری کاربردهای زیادی دارد و به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی می باشد .
در این نوع پشم سنگ در یک طرف آن از توری استفاده شده و مصارف گوناگونی دارد .
این محصول حرارت آتش را به سختی جذب می کند و آتش نمی گیرد و یک عایق مناسب در برابر حرارت می باشد .
پخش عایق پشم سنگ یک طرف توری به طرق مختلف بین مشتریان انجام می شود .

کارخانه ها تولید کننده ی بزرگ انواع پشم سنگ توری دار می باشند که توری با استفاده از نخ نسوز به پشم سنگ خام دوخته می شود.

کاربرد پشم سنگ پتویی در بازار

پشم سنگ پتویی چون عاری از CFC, HCFC می باشد و محصولی کاملاً طبیعی و قابل بازیافت می باشد در انواع صنایع از جمله نفت و گاز ، پتروشیمی . پالایشگاه ها و فولاد برای عایق کاری سطوح مسطح و منحنی استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای آن: لوله هایی با قطر زیاد، گرم خانه ها و کوره ها، مخازن و تانک ها، دیگ های بخار، دودکش های بلند، داکت ها و شیر ها می توان نام برد.

مرکز فروش عایق پشم سنگ پتویی توری دار

ویژگی های پشم سنگ پتویی و قیمت آن در بازار

مشخصات فنی پشم سنگ پتویی

  • دانسیته پشم سنگ پتویی: ۸۰_۱۳۰ کیلو گرم بر متر مکعب
  • طول: ۳۰۰ تا ۶۰۰ سانتی متر
  • عرض: ۱۰۰_ ۱۲۰ سانتی متر
  • ضخامت: ۳۰_۱۲۰ میلیمتر
  • بسته بندی: شرینگ

انواع پشم سنگ توری دار:

  1. پشم سنگ یک طرف توری دار
  2. پشم سنگ دو طرف توری دار

کیفیت کارها متفاوت است و کاربرد های متفاوتی دارند و به عنوان عایق صوتی و حرارتی از آن ها استفاده می شود.

پشم سنگ نام یک محصول است که از مواد مختلفی تشکیل شده است از جمله :

  • الیاف معدنی
  • روغن
  • رزین
  • توری بسته به نوع محصول

قیمت پشم سنگ پتوی

قیمت پشم سنگ پتویی با توجه به متراژ و ضخامت آن متفاوت است و کیفیت نقش مهمی در قیمت گذاری این محصول دارد. از ویژگی های بارز ایزوبلانکت شامل: انعطاف پذیری، عایق صوتی و حرارتی بالا، مقاوم در برابر آتش، جلوگیری از رشد قارچ و ... می باشد.

مراکز تولید و پخش و عرضه عایق پشم سنگ یک طرف توری

در تولیدی های بزرگ که در ایران وجود دارد انواع عایق پشم سنگ پتویی یک طرف توری در بهترین حالت تولید می شود .
این محصول از بهترین مواد ویژه که خواص زیادی دارند تهیه می شود .
در تولید عایق پشم سنگ یک طرف توری باید دقت کرد تا کارایی خوبی ارائه دهد .

مراکز پخش و عرضه عایق پشم سنگ

در بسیاری از فروشگاه های حضوری و مستقیم می توان انواع عایق پشم سنگ یک طرف توری را تهیه کرد .
پخش این محصول توسط تولیدی ها به تعداد عمده و جزئی انجام می شود . همچنین می توان این محصول را از مراکز پخش اینترنتی تهیه کرد که طرفداران این نوع خرید زیاد هستند و خرید آسانی می باشد .

با کلیک روی عکس زیر، فیلم و پست های کانال ایتا ما ببینید.

کانال ایتای پشم سنگ آسام

روش نصب پشم سنگ پتویی

نصب پشم سنگ پتویی به صورت عمودی و افقی امکان پذیر می باشد اما لازم قبل از نصب ابتدا از عدم وجود هرگونه نشتی بر روی لوله ها، مخازن و یا حتی دیوار مد نظر اطمینان یافته و سپس فرآیند نصب را آغاز کرد. قبل از نصب لازم است بخش مورد نظر اندازه گیری شده و عایق پتویی را متناسب با آن برش داد. 
برای نصب عایق حرارتی پشم سنگ پتویی بر روی دیوار می توان از میخ استفاده نمود اما برای مخازن و لوله ها بهتر است از تسمه و پیچ های مخصوص استفاده نمود. پس از انجام فرآیند نصب پشم سنگ پتویی لازم است نقاط اتصال را نوار بندی نموده و در مرحله آخر نیز درز ها و شکاف های موجود را با استفاده از مواد درزگیر مخصوص درزگیری نمود.
مرکز فروش پشم سنگ آسام در حال حاضر انواع عایق حرارتی پشم سنگ پتویی را به صورت تضمینی و با مناسب ترین قیمت به مشتریان و خریداران سراسر کشور عرضه می کند.

نکته آخر اینکه مشتریان می توانند محصولات این کارخانه ها را به صورت اینترنتی و حضوری با قیمت مناسب خرید نمایند.

برای انتخاب محصول و اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران سایت و کارشناسان متخصص در زمینه ی پشم سنگ استفاده کنند.

برای اطلاع از نحوه تولید و نصب پشم سنگ فیلم های زیر مشاهده کنید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (1)

با تشکر از محصولات خوب شما



https://asamrockwool.com/...
18:50:55 1402/07/21
علیغ
  
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟