اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 467  |   تعداد بازدیدها: 3093   |   تاریخ درج: جمعه, مهر 13, 1397

 

پشم سنگ توردار پتویی (رولی روکش فویلدار)+ فیلم

پشم سنگ توردار پتویی به صورت رولی با روکش فویلدار و بدون فول برای عایق بندی به بازار عرضه می شود. پشم سنگ پتویی به علت انعطاف پذیری در سطوح منحنی بزرگ  و یا برای عایق کاری و پوشش دادن اشکال نامنظم مناسب است.


پشم سنگ توردار پتویی به صورت رولی با روکش فویلدار و بدون فول برای عایق بندی به بازار عرضه می شود. پشم سنگ پتویی به علت انعطاف پذیری در سطوح منحنی بزرگ  و یا برای عایق کاری و پوشش دادن اشکال نامنظم مناسب است.

پشم سنگ پتویی به طور خاص برای کاربردهای عایق حرارتی و صوتی طراحی شده‌اند که مرکز فروش پشم سنگ آسام آنرا عرضه می‌کند. این محصول برای عایق نمودن مخازن، کشتی‌ها و تجهیزات برای از بین بردن تلفات انرژی و تامین حفاظت از پرسنل به کار می‌روند. 

پشم سنگ پتویی به طور کلی بر اساس دمای مورد نظر انتخاب می‌شوند. این محصول یک عایق صنعتی برای استفاده در تجهیزات فرآوری، کشتی‌ها، تانک و راکتورها بکار می رود. این یک عایق حرارتی و آکوستیک مناسب برای صنایع از 450 تا 900 درجه سانتیگراد است.

پشم سنگ پتویی یک محصول عایق‌بندی با چگالی مناسب و عایق فوق‌العاده با خواص مقاومت برابر آتش است.
برای استفاده در کاربردهایی که در آن درجه‌حرارت کار از 900 درجه سانتیگراد تجاوز نمی‌کند طراحی شده‌است. 
استفاده از عایق پشم سنگ پتویی برای استفاده در کنترل دما، حفاظت از انرژی،  جذب صوتی و محافظت از پرسنل از کارخانه و تجهیزات ایده‌آل است. 

خصوصیات پشم سنگ توردار پتویی

  1. با یک طرف تور شش ضلعی
  2. دو طرف تور شش ضلعی
  3. تور بکار رفته ضد زنگ است

کاربرد عایق پتویی در موارد زیر می باشد:

  • دیگهای بخار
  • مبدل های حرارتی
  • راکتورها
  • کوره ها
  • لوله های قطر بزرگ
  • ماشین آلات کوچک
  • تجهیزات و فلنج
  • گلخانه ها

کاربرد عایق پتویی

ایمنی در آتش

پشم سنگ توردار پتویی با انجام آزمایشات معموله غیر قابل اشتعال و غیر قابل احتراق است و می‌توانند به عنوان یک عایق غیرقابل اشتعال در نظر گرفته شوند. 

بدون اینکه بسوزد مانع سرایت آتش به سایر واحدها می شود و با مقاومت در برابر آتش موجب می شود ساکنین و شاغلین در ساختمان به محل مناسب و امن منتقل شوند.

ویژگی های آکوستیک

این محصول مناسب برای عایق صوتی است لذا سازگار با انواع دیگر مواد که به احتمال زیاد درکاربردهای صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است، می باشد.

برای اطلاع از جزییات و دریافت اطلاعات مربوط به مسایل فنی، اطلاعات محصول ، کاربردها، محاسبات از دست دادن گرما یا ضخامت، با کارشناس فروش ما می‌تواند تماس بگیرید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟