اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 515  |   تعداد بازدیدها: 2581   |   تاریخ درج: پنجشنبه, آذر 08, 1397

 

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و عایق حرارتی

پشم سنگ عایق صوتی چیست؟ فروش پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی فویلدار در کجا انجام می شود؟ لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی چطور تهیه کنیم؟ چرا خرید ضایعات پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی را انجام دهید؟


پشم سنگ عایق صوتی چیست؟ فروش پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی فویلدار در کجا انجام می شود؟ لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی چطور تهیه کنیم؟ چرا خرید ضایعات پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی را انجام دهید؟

صدای بوق اتومبیل و موتور، صدای تلویزیون همسایه دیوار به دیوار، صدای بلند دعوای زن و شوهر واحد کناری، همه این‌ها، نمونه‌هایی از آلودگی صوتی است که امروزه بیشتر مردم به ویژه ساکنین آپارتمان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بهترین راهکاری که بتوان از شر این آلودگی‌های صوتی خلاص شد، به کار بردن پشم سنگ عایق صوتی بین دیوارها است.

با اینکه خیلی سال است از عمر استفاده از پشم سنگ به منظور کاهش آلودگی صوتی چه در منازل و چه در کارخانه‌ها و غیره گذشته است؛ اما هنوز خیلی از مردم نسبت به آن اطلاعات دقیقی ندارند و همچنین فکر می‌کنند که قیمت پشم سنگ عایق صوتی و نصب آن خیلی هزینه‌بر است و از این رو بیخیال آن می‌ شوند. در صورتی که قیمت پشم سنگ عایق صوتی در برابر مزیت‌ها و دیگر هزینه‌هایی که ممکن است متحمل افراد برای ایجاد محیط آرام شود، بسیار ناچیز خواهد بود.


پشم سنگ عایق صوتی چیست؟

پشم سنگ عایق صوتی، عایقی است که باعث می‌شود تا ساختمان در برابر هر گونه سروصدا بیرونی عایق کاری شده و محیط آرامی را برای ساکنین منزل به وجود آورد. در واقع عایق بودن در برابر صوت یکی از ویژگی‌های اصلی پشم سنگ است؛ اما در بعضی مکان‌ها، بیشتر از آنکه بازدهی حرارت مهم باشد، میزان انتقال و جذب صدا اهمیت دارد، به ویژه سالن‌های کنفرانس، استودیوهای موسیقی و غیره.

نکته‌ای که برای افراد بیشتر اهمیت دارد، قیمت پشم سنگ عایق صوتی است و اینکه هزینه خرید و نصب آن در مجموع چقدر می‌شود و بسیاری از افراد به خاطر بالا بودن آنکه البته فکر می‌کنند، بالا است، بیخیال چنین عایقی شده و سروصدا را تحمل می‌کنند.
به غیر از قیمت، نکات دیگری هم مانند چگونگی خرید و تشخیص جنس خوب از نامرغوب از جمله مواردی است که بیشتر مشتریان در خصوص آن‌ها سؤالات متعددی را می‌پرسند برای پاسخ به این سوالات مشاوران ما پاسخگوی شما هستند.

قیمت پشم سنگ عایق صوتی

فروش پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی فویلدار

پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی فویلدار در مکان‌هایی به مورد استفاده قرار می‌گیرد که سر و صدا و یا حرارت منطقه یا محیط بیشتر از دیگر مکان‌ها است. به خاطر جنس خاصی که این نوع ماده دارد، می‌توان از آن‌ها عایق کاری سقف سوله، سقف کاذب، کانال تهویه استفاده کرد تا مانع از نفوذ سروصدا و حرارت بیرونی درز شده از محیط‌هایی مانند سقف شود.

مرکز فروش پشم سنگ آسام عرضه کننده انواع پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی فویلدار است که به منظور پوشش دهی در ساختمان‌هایی با درجه حرارت بالا استفاده می‌شود.

لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی برای استودیو

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی بستگی به جنس و نوع کاربرد آن متفاوت است. برای مثال، اگر قصد استفاده از این عایق را برای مکان استودیو یا هر صنعتی دارید، کیفیت‌های مختلفی را می‌توانید انتخاب کنید که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند.

دانسیته، ضخامت، طول، عرض، شکل، فویلدار بودن یا نبودن از جمله مواردی است که در قیمت پشم سنگ عایق حرارتی و صوتی تأثیرگذار است. پس اگر در هنگام خرید دو قیمت متفاوت با اختلاف فاحشی را مشاهده کردید، حتماً بدانید که کیفیت آن‌ها کاملاً متفاوت است لذا قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی را از مشاوران که تلفن تماس آنها ذیلا درج شده دریافت کنید.

خرید ضایعات پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی

ضایعات پشم سنگ شامل دورریز و برش‌هایی کناره انواع پشم‌های سنگی است که در تولید آنها باقی می‌ماند. بسیاری افراد از آنجا که دانشی در این خصوص ندارند، آنها را در صنایع خود استفاده نمی کنند، در صورتی که می‌توانند همین ضایعات را با قیمت خیلی کمتر خریداری کنند به نحوی که خود پشم تولیدی در اندازه های متداول 10 تا 15 برابر بیشتر از گرانتر هستند.

 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟