اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 607  |   تعداد بازدیدها: 2861   |   تاریخ درج: دوشنبه, بهمن 15, 1397

 

تولید انواع پشم سنگ ها برای عایق حرارتی، صوتی

کارخانه های تولید انواع پشم سنگ ها برای عایق حرارتی، صوتی در ایران انواع پشم سنگ ها را تولید و در سطح کشور عرضه می کنند. کارخانه ها تولید پشم سنگ عبارتند از:


کارخانه های تولید انواع پشم سنگ ها برای عایق حرارتی، صوتی در ایران انواع پشم سنگ ها را تولید و در سطح کشور عرضه می کنند.

انواع پشم سنگ ها که در این کارخانه ها تولید می شود عبارتند از:
پشم سنگ تخته ای برای ساختمان
پشم سنگ پتویی برای صنایع و عمدتا پتروشیمی
پشم سنگ لحافی برای صنایع و سوله و لوله قطور
پشم سنگ لوله ای برای انواع لوله ها
پشم سنگ فله ای (خام) برای کوره ها و فرهای قنادی

انواع پشم سنگ ها

به لحاظ نیاز اکثر صنایع مختلف به پشم سنگ و درخواستهای روز افزون، کارخانه های تولیدی پشم سنگ برای تجهیز خط تولید خود اقدام به خرید و راه اندازی دستگاههای پیشرفته کرده اند.
به علت تاثیر مثبت این محصول در هزینه های جاری صنایع از جمله در سوخت و انرژی و مقاومت حرارتی پشم سنگ در برابر آتش استقبال زیادی شده لذا صاحبان کارخانه ها تشویق به تجهیز کارخانه شده اند.

لیست  شرکت های تولید کنندگان پشم سنگ به شرح زیر میباشد:
شرکت صنایع عایق سپاهان
شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر
شرکت پشم سنگ اصفهان
شرکت پشم سنگ اسپادانا
صنایع پشم سنگ آریا
شرکت پشم سنگ ویلا
شرکت پشم سنگ ایران پارس
شرکت پشم سنگ آسیا
شرکت پشم سنگ تارابگین

شرکت صنایع عایق سپاهان

شرکت صنایع عایق سپاهان یکی از تولیدکنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است که با تکیه بر تجهیزات گامامکانیکای ایتالیا اقدام به تولید محصولات خود با ظرفیت سالانه ۲۴۰۰۰ تن کرده است. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای زیست محیطی اروپا بوده و فاقد هر نوع مواد آلاینده میباشند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است و در حوزه تولید عایق های پشم سنگ به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی در صنایع مختلف فعالیت دارد.

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر

شرکت صنایع عایق های معدنی پوشینگر در سال ۱۳۸۲ احداث گردیده و در زمینه تولید انواع عایق های پشم سنگ از جمله عایق عایق های پتویی, لوله ای, لحافی, تخته ای و پشم سنگ فله ای مشغول به فعالیت است. این شرکت با توجه به دو رکن کیفیت بالا و قیمت مناسب, محصولات خود را در حجم بالا تولید نموده و برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی, نفت, گاز, ساختمان سازی و … به متقاضیان عرضه میدارد.

شرکت پشم سنگ اصفهان

شرکت پشم سنگ اصفهان یکی دیگر از تولید کنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است که در حوزه تولید عایق های پشم سنگ در انواع لوله ای, لحافی, پتویی توری دار, تخته ای, پشم خام درجه یک و پشم سنگ ضایعاتی در حال فعالیت میباشد. محصولات این شرکت از کیفیت ویژه ای برخوردار بوده و برای عایق کاری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت پشم سنگ اسپادانا

شرکت پشم سنگ اسپادانا از جمله تولید کنندگان عایق پشم سنگ است که در سال ۱۳۷۴ آغاز به کار نموده است. این شرکت مجهز به خط تولید تمام اتوماتیک است که با ظرفیتی انبوه محصولات خود را در انواع مختلف تولید نموده و به بازارهای خارجی  و داخلی ارائه میدهد. عایق های تولید شده توسط این شرکت در صنایع مختلف از جمله صنعت اتومبیل سازی, صنعت فولاد و ذوب آهن, صنایع هواپیماسازی, نیروگاه ها و … مورد استفاده قرار میگیرند.

صنایع پشم سنگ آریا

صنایع پشم سنگ آریا از دیگر تولید کنندگان عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ است که عایق های خود را به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در صنایع مختلف تولید و به متقاضیان عرضه مینماید. این شرکت با به کارگیری کارشناسان ماهر, محصولاتی با کیفیت برای عایق کاری مکان های مختلف تولید میکند که دارای کیفیت و قیمت مناسب بوده و نقشی موثر در صرفه جویی مصرف انرژی در صنایع مختلف ایفا میکند.

صنایع پشم سنگ

شرکت پشم سنگ ویلا

شرکت پشم سنگ ویلا در زمینه تولید انواع عایق های پشم سنگ بر اساس استاندارهای بین المللی مشغول به فعالیت میباشد. ظرفیت تولید محصولات این شرکت سالیانه حدود ۳۰۰۰ تن است که نیاز متقاضیان را برای عایق کاری در صنایع مختلف برطرف میسازد. این شرکت با دارا بودن یک آزمایشگاه مجهز تمام استانداردهای لازم در تولید عایق های پشم سنگ را رعایت نموده و محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه میدارد. این شرکت با به کارگیری نیروی انسانی متخصص عضو لیست تامین کنندگان شرکت های گاز, شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی, شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت ایران, شرکت پترو پارس, انجمن سازندگان صنعت نفت ایران, منابع مشترک وزارت نفت و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی, شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و شرکت ملی گاز میباشد.

شرکت پشم سنگ آسیا

شرکت پشم سنگ آسیا در جهت خودکفایی کشور تولیدات خود را در زمینه انواع عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ به متقاضیان ارائه میدهد. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای ASTM و ISO ۹۰۰۱ تولید میشوند و دارای کیفیت لازم و قیمت مناسب برای عرضه در صنایع مختلف میباشند. عایق های پشم سنگ این شرکت شامل عایق های پتویی, لحافی, لوله ای, سنگ خام و عایق پشم سنگ کشاورزی میباشد که با برنامه ریزی دقیق و حجم بالا تولید شده و در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده میشوند. این شرکت تولید کننده عایق محصولات خود را به شرکت های مختلفی از جمله شرکت ملی گاز ایران و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی, پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران, شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی ارائه میدهد.

شرکت پشم سنگ تارابگین

شرکت تارابگین یکی از انواع تولید کنندگان عایق های پشم سنگ است که در سال ۱۳۹۰ خط تولید خود را با ظرفیت سالیانه ۵۰۰۰ تن راه اندازی نموده است. این شرکت جزء لیست تامین کنندگان محصول برای انواع پالایشگاه ها, پتروشیمی ها, نیروگاه ها, شرکت های ساختمانی, شرکت های تهویه, ذوب آهن اصفهان, فولاد خوزستان و … میباشد. این شرکت توانسته کارخانجات و شرکت های مختلف داخلی و خارجی را به خود جذب نموده و محصولات خود را در اختیار آنها قرار دهد. عایق های تولید شده توسط شرکت ترابگین هیچ نوع آلاینده ای در محیط زیست ایجاد نمیکنند و جزء ایمن ترین و استانداردترین عایق ها برای صنایع مختلف میباشند. هدف این شرکت به عنوان تولید کننده عایق های پشم سنگ, جلب رضایت مشتریان و صرفه جویی در مصرف انرژی ست.

قیمت فروش انواع پشم سنگ ها را از نمایندگی ها و عوامل فروش استعلام نمایید.
منبع: ساختمانچی


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟