اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 643  |   تعداد بازدیدها: 2691   |   تاریخ درج: دوشنبه, فروردين 27, 1403

 

لیست قیمت عایق پشم سنگ تخته ای

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای به پارامترها و عوامل گوناگونی مثل ضخامت، دانسیته بستگی دارد که توسط کارخانه تولید کننده محاسبه و تعیین می شود.


لیست قیمت عایق پشم سنگ تخته ای در بازارهای حضوری و غیر حضوری برای مشتریان و هموطنان ارجمند ارائه و پشم سنگ تخته ای توزیع می گردد.

آشنایی با پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای برای کاهش صدا و جذب صوت نیز استفاده می گردد که در جذب و کاهش صدا به عنوان عایق صدای نمای ساختمان ، دیوار همسایه همچوار ، فرودگاه‌ها و استودیوهای صدابرداری و ایستگاه های متروی داخل شهری خیلی موثر می باشد.

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای

کاربرد عایق پشم سنگ تخته ای:

  1. کف و دیواره های ساختمان
  2. کشتی ها
  3. سالن های کنفرانس
  4. فرودگاه و مترو
  5. سیستم های تهویه مطبوع
  6. مراکز تامین بخار
  7. پالایشگاه ها و نیروگاه ها
  8. مجتمع پتروشیمی

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای به صورت آنلاین

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای به صورت آنلاین به پارامترها و عوامل گوناگونی مثل ضخامت، دانسیته بستگی دارد که توسط کارخانه تولید کننده محاسبه و تعیین می شود
عایق پشم سنگ تخته ای دارای مقاومت زیاد و استثنایی می باشد که با قیمت شوکه کننده و مناسبی نیز به صورت آنلاین برای هم میهنان عزیز ارائه و به فروش می رسد.
بی ضررترین انواع عایق ها نیز عایق پشم سنگ تخته ای می باشد که می توانید به صورت آنلاین و عمده با قیمت و کیفیت ویژه و تخفیف های فوق العاده نیز استفاده نمائید.
عایق پشم سنگ تخته ای بر روی سطح صاف و سطحی که دارای شیب کمی می باشد استفاده و برروی آن نیز قرار می گیرد که می توانید این کالا ارزشمند را با بهترین قیمت به صورت آنلاین تهیه و خریداری نمائید.

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای در مراکز پخش

عایق پشم سنگ تخته ای نیز به آسانی و بدون هیچ دردسری نیز نصب می گردد و صدا و صوت بالا را به خوبی نیز جذب می نماید که با قیمت بحث برانگیز و مناسبی نیز در مراکز پخش ارائه و به فروش می رسد.
یکی از بادوام ترین و انعطاف پذیر ترین عایق ها نیز عایق پشم سنگ تخته ای می باشد که در برابر رطوبت و اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم می باشد که با قیمت بسیار مناسبی نیز در مراکز پخش ارائه و به فروش می رسد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟