اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 181  |   تعداد بازدیدها: 2677   |   تاریخ درج: چهارشنبه, آذر 01, 1396

 

عایق پشم سنگ صداگیر خودرو و وسایط نقلیه

امروزه مردم هر کشوری برای مسافرت راحت اقبال زیادی به استفاده از راه آهن و هواپیما کرده اند شرکتهای راه آهن و هواپیمایی برای آرامش مردم اقدام به عایق صوتی این وسایط نقلیه نموده اند که پشم سنگ اولویت اول آنها برای عایق سازی است.


امروزه مردم هر کشوری برای مسافرت راحت اقبال زیادی به استفاده از راه آهن و هواپیما کرده اند شرکتهای راه آهن و هواپیمایی برای آرامش مردم اقدام به عایق های صوتی این وسایط نقلیه نموده اند که پشم سنگ اولویت اول آنها برای عایق سازی است چون پشم سنگ نه تنها در برابر آتش مقاومت بالایی دارد در انتقال حرارت از بیرون به داخل و همچنین ارتعاشات صوتی به داخل کوپه ها هم مورد آزمایش قرار گرفته و امتحان پس داده است. 

قیمت عایق پشم سنگ صدا گیر خودرو

پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی عکس 1

پشم سنگ ایزوبلانکت , انواع عایق حرارتی و صوتی , عایق پشم سنگ , فروش پشم سنگ , انواع عایق صوتی , عایق های حرارتی , خرید پشم سنگ , عایق حرارتی لوله , عایق صوتی دیوار

راحتی کابین و حفاظت از آتش در برنامه های راه آهن و هواپیمایی بسیار مهم هستند. پشم سنگ پتویی و لحافی و در بعضی قسمتها پشم سنگ فله ای برای عایق سازی مفید فایده است البته در خودرو ها نیز برای جلوگیری از صداهای ناهنجار و آتش سوزی احتمالی کاربرد دارد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟