اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 242  |   تعداد بازدیدها: 4112   |   تاریخ درج: يکشنبه, اسفند 17, 1399

 

پشم سنگ عایق برودتی حرارتی (RockWool)

اگر به دنبال خانه ای هستید که در تابستان از خنکی و در زمستان از گرمای آن لذت ببرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید به شما توصیه می کنیم از که پشم سنگ عایق برودتی حرارتی استفاده نمایید.


اگر به دنبال خانه ای هستید که در تابستان از خنکی و در زمستان از گرمای آن لذت ببرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید به شما توصیه می کنیم از که پشم سنگ عایق برودتی حرارتی (RockWool) استفاده نمایید.

این محصول چه مزایایی برای جامعه  ایرانی دارد.
حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی می خواهید ساختمان خود را عایقکاری کنید مجریان و حتی مهندسین ساختمان هم صاحب ساختمان را به خرید پشم شیشه تشویق می کنند چون شناختی از کارایی و مزایای پشم سنگ حرارتی ندارند.
مشاهده می کنید متاسفانه بعضی مهندسین هم به نقش اصلی پشم سنگ آشنا نیستند.
بررسی و سوالاتی که از جامعه هدف خود  داشته ام ۹۵ درصد آنها شناختی از پشم سنگ نداشته اند و اکثر آنها اعلام کرده اند که به دنبال عایق صوتی و حرارتی بودم با این محصول آشنا شدم.
جامعه هدف ما این سوال را داشته اند که پشم سنگ عایق برودتی حرارتی یا پشم سنگ عایق لحافی در کجا استفاده می شود؟
در این مورد به اختصار معروض می دارد که این محصول در عایقبندی دیوار، سقف و مخصوصا سقف بالای پیلوت و پارکینگ که در  زمستان سرمای طاقت فرسایی را به ساکنین تحمیل می کند و همچنین برای لوله های خانه به عنوان عایق و جهت حفظ دمای خانه و تعادل دمای داخلی آن مورد استفاده قرار می گیرد. و علاوه بر موارد مذکور در عایق بندی شیروانی، مجاری هوا، سقف کاذب کاربرد دارد.

نوع دیگر عایق حرارتی، عایق حرارتی سفید نانو است جهت اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید 

پشم سنگ عایق برودتی حرارتی

پشم سنگ عایق برودتی

خانه ای که عایق بندی شده است می تواند به شما کمک کند تا خانه گرم داشته باشید. جالب است بدانید عایق های برودتی مناسب، می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و منزل شما را در زمستان گرم تر و در تابستان خنک تر کند و موجب می شود با بودجه کمتری در هزینه های خود صرفه جویی کنید. چندین سال است که ساختمان سازهای حرفه ای برای ساخت ساختمان های خود از عایق فایبرگلاس استفاده می کنند. در حالی که فایبرگلاس از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما یک نوع نسبتاً جدیدی از عایق وجود دارد که در صنعت عایق سازی باعث پیشرفت شده است که به این عایق، پشم سنگ عایق برودتی می گویند. اگر قصد تهیه این محصول را دارید با مرکز فروش پشم سنگ آسام در ارتباط باشید.

پشم سنگ عایق برودتی

عایق برودتی چیست؟

عایق برودتی عایقی است که در مقابل سرما تحمل حرارتی زیر صفر را دارد و می تواند اماکنی که از عایق برودتی استفاده می کند از سرمای غیر قابل تحمل حفظ کند.

پشم سنگ که به آن پشم معدنی نیز گفته می شود، یک عایق بروتی و حرارتی است. و مشابه فایبرگلاس به راحتی نصب می شود. اما پشم سنگ به جای اینکه از الیاف شیشه ای کرکی تشکیل شود، از سنگ ساخته شده است. سنگ طبیعی بازالت در کوره تا حدود 3000 درجه گرم می شود تا در مایع ذوب شود. سپس به رشته های الیاف تبدیل می شود. رشته ها به صورت حصیرهای ضخیم و متراکم فشرده می شوند، و به اندازه مناسب برش داده می شوند. در مجموع عایق های برودتی پشم سنگ، عایق های حرارتی و صوتی هستند.

ترکیب منحصر به فرد عایق کاری برودتی پشم سنگ، عایقی با عملکرد بالا و ویژگی های زیر است:

  1. از مواد طبیعی و پایدار ساخته شده است.
  2. گرما را به خوبی حفظ می کند و هوا را به دام می اندازد، که باعث کند شدن انتقال گرما می شود.
  3. غیر قابل احتراق و مقاوم در برابر آتش تا حدود 1400 درجه است.
  4. دارای خواص عالی از بین بردن صدا می باشد.
  5. ارزش عایق حرارتی برودتی، بالاتر از فایبرگلاس است.

پشم سنگ عایق برودتی

پشم سنگ عایق برودتی چه کاربردی دارد؟

عایق کاری برودتی پشم سنگ را می توان در هرجایی نصب کرد، از جمله دیوارها، کف، سقف، اتاق زیر شیروانی و .... نصب کنید. با این حال، برای اتاق هایی که در سردخانه قرار دارند و برای اتاق های داخلی که به سر و صدا دارند مانند اتاق های رسانه یا استودیوهای موسیقی بسیار مناسب است. از آنجا که پشم سنگ بسیار مقاوم در برابر آتش است، لذا استفاده از پشم سنگ عایق برودتی بسیار ایده آل است.

عایق برودتی لوله

امروزه کاربرد پشم سنگ عایق برودتی لوله نسبت به عایق های پشم شیشه روز به روز در حال پیشرفت است و استفاده از آن در صنعت به یک عامل موثر تبدیل شده است. از آن جایی که عایق حرارتی برودتی لوله دارای بخش های کاملا مقاوم و مستحکم است، لذا این امر موجب شده است پایداری و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند، در همین راستا استفاده از آن ها نسبت به عایق های پشم شیشه بیشتر شده است. 

موارد موثری که می تواند در انتخاب عایق های کاری  مدنظر قرار گیرد عبارتند از:

  • شاخص انتقال حرارت: این عامل به عنوان شاخصی موثر در عایق حرارتی برودتی در نظر گرفته می شود و به عواملی از جمله، چگالی عایق، اختلاف در درجه حرارت و ... وابسته است.
  • چگالی: نشان داده شده است که با افزایش چگالی، شاخص انتقال حرارت هم افزایش می یابد.

عایق برودتی نانو

امروزه استفاده از عایق حرارتی برودتی در تهران در صنایع و ساختمان سازی به شدت مورد استقبال واقع شده است، به طوری که از آن می توان در ابعادی کوچک تر هم استفاده نمود. 
یکی از مهم ترین مواردی که موجب شده این نوع عایق نسبت به سایر عایق های دیگر تمایز داشته باشد، راحتی استفاده از آن در ساختمان سازی بوده که موجب شده حین استفاده کمترین آسیب و تغییر را در آن ایجاد کند.  در مجموع از عایق های حرارتی برودتی نانو می توان در مواردی از جمله، نقاشی ساختمان ها استفاده نمود.

بهترین عایق برودتی در نصب کانیکس

بهترین عایق برودتی

برای انتخاب بهترین عایق های حرارتی برودتی، کافی است قبل از اقدام به خرید، اطلاعات کافی در مورد انواع گوناگون عایق های حرارتی را کسب کنید تا بتوانید در این زمینه آگاهی کاملی پیدا کنید و سپس اقدام به سفارش کالای مورد نظر خود کنید. از سوی دیگر می توانید با مراجعه به مراکز موجود در این حوزه، از کیفیت و جنس کالای خود مطمئن شوید و از مشاوران خبره در این زمینه اطلاعات موثر را کسب کنید تا بتوانید با آگاهی کامل خریدی مناسب را داشته باشید. مرکز فروش پشم سنگ آسام می توانید بهترین و با کیفیت ترین پشم سنگ را از آن تهیه نماید. این مراکز با تجربه کاری که دارد بهترین پیشنهاد ها را برای شما دارد با ما در ارتباط باشید.

عایق برودتی دیوار

 امروزه استفاده از عایق های حرارتی دیوار به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جویی در سوخت استفاده می گردد، در همین راستا عایق های کاری دیوار، معمولا در مرحله سفت کاری ساختمان صورت می گیرد، که در این بخش با قرار دادن عایق های مستحکم بین دیوارها می توان آنها را کاملا پایدار و مقاوم ساخت و در صنعت هم استفاده های متعدد دیگری از آن ها به عمل آورد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟