اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 265  |   تعداد بازدیدها: 2513   |   تاریخ درج: شنبه, فروردين 11, 1397

 

خرید و فروش عایق لوله ای پشم سنگ

آیا با مزایای عایق های صوتی لوله های آب و فاضلاب آشنا هستید؟ آیا می دانید عایق لوله ای پشم سنگ، علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی است و عایق لوله ای ایزوپایپ برای عایق‌کاری حرارتی لوله‌ها استفاده می‌شود


آیا با مزایای عایق های صوتی لوله های آب و فاضلاب آشنا هستید؟ آیا می دانید عایق لوله ای پشم سنگ، علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی است و عایق لوله ای ایزوپایپ برای عایق‌کاری حرارتی لوله‌ها استفاده می‌شود، یک عایق صوتی نیز هست که از آن می‌توان در عایق کاری صوتی تمام لوله‌ها از جمله لوله‌های سرویس‌های بهداشتی، حمام و لوله‌های فاضلاب استفاده کرد.
عایق صوتی پشم سنگ از دو طریق باعث کاهش صدا می‌شود: با کاهش انتقال صدا و جذب صدا. پشم سنگ بازده بالایی در جذب و کاهش صدا دارد.
باید به خاطر داشت که مقدار کاهش انرژی صوتی در هنگام عبور از مواد به ضخامت آن‌ها بستگی دارد. در پشم سنگ با افزایش ضخامت، بخصوص در فرکانس‌های کم، مقدار کاهش انرژی صوتی افزایش می‌یابد.

از ویژگی‌های عایق لوله ای پشم سنگ به عنوان عایق صوتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
الف ) جذب صوت بالا
ب ) ضد حریق و ایستایی بالا در برابر حرارت
ج )  عایق حرارتی با بازده بالا
د )  سازگار با مصالح ساختمانی و فاقد خوردگی

عایق لوله ای دارای مزایایی همچون : ضد حریق و نسوز، عایق صوتی (جاذب صدا)، عمر مفید بسیار بالا، مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی، ضریب انتقال حرارت بسیار ناچیز، سرعت بالا در نصب و اجرا، محافظت در برابر خوردگی بین عایق و لوله (فلز)،  مناسب محیط زیست، مقاوم در برابر آتش می باشد.

جهت بررسی و اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید
منبع: سایت آبتین ساز مدرن


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟