اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 408  |   تعداد بازدیدها: 1803   |   تاریخ درج: چهارشنبه, مرداد 31, 1397

 

چگونگی تولید پشم سنگ را در 5 دقیقه ببینید: (ویدئو)

در این ویدئو با نحوه تولید پشم سنگ آشنا می شوید و چگونگی نصب پشم سنگ تخته ای توضیح داده می شود. همچنین دو نمونه تست انجام می شود که یکی در مورد تست صوتی و دیگری در خصوص مقاومت پشم سنگ در برابر آتش است که دو مزایای مهم تر از اثرات عایق کاری با پشم سنگ را جلوه گر می شود.


نحوه تولید پشم سنگ

در این ویدئو با نحوه تولید پشم سنگ آشنا می شوید و چگونگی نصب پشم سنگ تخته ای توضیح داده می شود بطوری که پشم سنگ در حد فاصل دو تخته چوب به فاصله 55 سانتیمتری قرار داده می شود.

همچنین دو نمونه تست انجام می شود که یکی در مورد تست صوتی و دیگری در خصوص مقاومت پشم سنگ در برابر آتش است که دو مزایای مهم تر از اثرات عایق کاری با پشم سنگ را جلوه گر می شود.

مواد اولیه پشم سنگ

توضیح داده می شود که مواد اولیه پشم سنگ از بازالت است که آن هم از سرد شدن مذاب آتشفشان کوههای آتش فشانی بدست می آید.

سنگ بازالت با طی مراحلی در کوره مخصوص ذوب می شود و تبدیل به الیاف می شود.

پس از تولید الیاف، مواد افزودنی لازم به آن اضافه می شود و سپس در روی دستگاههای انواع پشم سنگ قرار می گیرد و با تنظیم دستگاهها در ضخامت و دانسیته های مختلف بصورت زیگزالی در چند لایه روی همدیگر قرار داده می شوند.

سپس با طی مراحلی که در فیلم مشاهده می کنید پشم سنگ تخته ای در یک سطح صاف و یکسان تولید می گردد. و بر روی دستگاههای برش هدایت و در اندازه 60 در 120 برش داده می شود.

در آخرین مرحله پس از تولید و برش جهت بسته بندی و دوخت مشمای بسته بندی شده بر روی ددستگاههای مربوط هدایت می شود و دستگاه به صورت خودکار بسته بندی را انجام می دهد و دو طرف آنرا دوخت می زند.

 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟