اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 609  |   تعداد بازدیدها: 2392   |   تاریخ درج: چهارشنبه, بهمن 17, 1397

 

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی (انواع مختلف)

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی بر اساس عوامل مختلفی مثل متراژ، ضخامت، دانسیته و نوع حمل و نقل  تعیین می‌شود. این عوامل بسته به شرایط خانه هرکسی یا مکانی که قرار است، این نوع عایق مورد استفاده قرار بگیرد، خواهد بود.


قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. این عوامل بسته به شرایط خانه هرکسی یا مکانی که قرار است، این نوع عایق مورد استفاده قرار بگیرد، متفاوت خواهد بود.

مهم‌ترین این عوامل شامل متراژ، ضخامت، دانسیته و نوع حمل و نقل از عواملی هستند که در تعیین قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی تأثیرگذار است.
مهم‌ترین عامل دیگر در تعیین قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی نیز نوع و شکل عایق است. پشم سنگ تخته‌ای، لوله‌ای، پتویی، فله‌ای و لحافی از مهم‌ترین انواعی هستند که امروزه در صنعت‌های مختلف به منظور عایق کاری انواع سطوح به منظور جلوگیری از اتلاف گرما و انتقال صدا به کار گرفته می‌شود.

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی

پشم سنگ عایق صوت

آپارتمانی شدن ساختمان‌ها، دستگاه‌های فعال در کارخانه‌ها، موتورخانه، کارگاه‌ها و غیره از نمونه مکان‌هایی هستند که شما می‌توانید انواع صدا های تولید شده توسط دستگاه‌ها یا حتی صحبت افراد را به راحتی بشنوید. این مسئله چه بخواهیم یا نخواهیم وجود دارد؛ اما قرار نیست که شما تا آخر عمر همیشه آن‌ها را تحمل کنید.

پشم سنگ عایق صدا در واقع پوششی است که باعث کاهش انتقال صدا بین واحدها می‌شود و به راحتی می‌تواند آلودگی صوتی منطقه را کاهش دهد.

مهم‌ترین کاربرد پشم سنگ عایق صوت بین دیواره‌های ساختمان‌های مسکونی است که باعث کاهش انتقال صددرصدی انواع صدا بین واحدهای آپارتمانی می‌شود.

در واقع با آپارتمانی شدن واحدها، مرز بین همسایه‌ها به شدت کم شده است و اگر دیوار بین دو واحد، ضخامت کمی داشته باشد، به راحتی ساکنین هردو واحد می‌توانند صدای همدیگر را بشنوند. از این رو، استفاده از پشم سنگ عایق صوت به راحتی می‌تواند جلوی انتقال صدا را بگیرد.

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی

میزان عایق صوتی پشم سنگ

کیفیت عایق صوتی پشم سنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. با اینکه ماده پایه و تشکیل دهنده تمامی پشم سنگ‌ها، سنگ‌های آتش فشانی هستند؛ اما همین سنگ‌ها انواع و کیفیت مختلفی داشته و همچنین موادی که همراه با آن‌ها در تهیه عایق به کار گرفته می‌شود، روی کیفیت آن‌ها تأثیرگذار است.

میزان عایق صوتی پشم سنگ به غیر اینکه به ضخامت و دانسیته آن مرتبط است، به میزان فرکانس و چگالی هم ارتباط دارد و برای همین باید در هنگام خرید، این نکات در نظر گرفته شود.

آیا پشم سنگ عایق صوتی است؟

پشم سنگ علاوه بر اینکه عایق حرارتی است، به عنوان عایق صوتی هم استفاده می‌شود. در واقع، بیشترین دلیل استفاده از پشم سنگ در بین دیوارها چه در ساختمان مسکونی یا کارخانه، به خاطر جذب صدای ناشی از فعالیت ساکنین یا دستگاه‌ها در هنگام کار است.

موادی که در ساخت پشم سنگ عایق صوتی به کار گرفته می‌شود، به راحتی می‌تواند تا مقدار معینی از صدا را جذب کند.

قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی

عایق صوتی دیوار پشم سنگ

همان‌طور که در بالا هم نوشتیم، مهم‌ترین کاربرد عایق پشم سنگ، برای جذب صدا است و بهترین مکان برای جذب صدا، قرار دادن آن‌ها بین دیواره‌ها است. این عایق صوتی با قرار گرفتن بین دو طرف دیوار، به علاوه بر اینکه صدای تولید شده در داخل را جذب می‌کنند، اجازه ورود صداهای بیرون هم نمی‌دهند.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟