اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 634  |   تعداد بازدیدها: 2212   |   تاریخ درج: دوشنبه, ارديبهشت 09, 1398

 

نمایندگی فروش عمده پشم سنگ در بازار

امروزه در بازار های فروش عمده پشم سنگ نمایندگی های فروش متعددی برای عرضه گسترده تر محصولات ایجاد شده اند. پشم سنگ ها امروزه کاربرد های گسترده ای دارند.


امروزه در بازار های فروش عمده پشم سنگ نمایندگی های فروش متعددی برای عرضه گسترده تر محصولات ایجاد شده اند. پشم سنگ ها امروزه کاربرد های گسترده ای دارند.
ازجمله کاربر های اصلی این وسیله میتوان موارد زیر را نام برد:

به عنوان عایق گرمایی
به عنوان عایق برودتی
به عنوان عایق صوتی

فروش عمده پشم سنگ

فروش انواع پشم سنگ
این محصولات توان تحمل گرما تا دمای ۷۵۰ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد و همچنین تحمل سرما تا سر حد ۳۰- درجه سانتی گراد را دارند، پشم سنگ ها حرارت را بسیار کم انتقال می دهند و توان عایق بودن آن ۳۳ برابر بیشتر از دیوار های معمولی و بتونی است و ۲۲ برابر دیوار آجری توان نگهداری صدا و برودت را دارند.
در نتیجه با توجه این کاربرد های گسترده و تحمل بالای این محصول فروش آن در نقاط مختلف کشور گسترش یافته و همین گسترش سبب ایجاد نمایندگی های متعدد فروش آن در اقصی نقاط کشور شده است.

فروش عمده پشم سنگ

نمایندگی های فروش پشم سنگ
نمایندگی های فروش در اصل نوعی از فروش مستقیم هستند به بیانی دیگر خرید از نمایندگی ها خرید از تولید کنندگان این محصولات است که نسبت به سایر طریق های خرید و فروش آن قیمتی مقرون به صرفه تر دارد.
علاوه بر قیمت مناسب تر در خرید مستقیم میتوان از نظر و مشاوره کارشناسان فروش آنها بهره مند شد و بهترین انتخاب با مناسب ترین قیمت را داشت. در خرید مستقیم از تولید کنندگان یا نمایندگی های فروش خریداران می توانند از شرایط ویژه فروش بر خوردار شوند.
از جمله این شرایط ویژه مشاوره آنلاین یا تلفنی با کارشناسان، مطالعه بروشور ها و کاتالوگ ها روی سایت و همچنین انتخاب و سفارش دهی محصولات به صورت تلفنی را نام برد.
علاوه بر سفارش دهی آنلاین، امکان دریافت سفارش ها در محل مورد نظر خریدار نیز وجود دارد. علاوه بر خرید مستقیم از تولید کنندگان روش خرید عمده نیز نقش پر رنگی در به صرفه شدن مبلغ خرید میشود.

فروش عمده پشم سنگ

فروش عمده پشم سنگ(rockwool)

در رابطه با تمام محصولات خرید عمده سبب تقلیل قیمت میشود. باید بدانیم که تمام کارخانه ها و نمایندگی های فروش امکان خرید عمده را نیز به مشتریان خود میدهند که سبب رفاه حال مشتریان و فروش به پخش کنندگان و عوامل ساخت و ساز که مصرف کنندگاک عمده این محصولات هستند و از بیشترین کاربرد های آن در انواع مختلف استفاده میکنند در نتیجه این روند سبب فروش بیشتر محصولات میشود. برای خرید انواع پشم سنگ می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

منبع: مرکز فروش پشم سنگ


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟