اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 655  |   تعداد بازدیدها: 2849   |   تاریخ درج: چهارشنبه, تير 12, 1398

 

ارزان ترین قیمت پشم سنگ حرارتی

مراکز پخش عمده دارای ارزان ترین قیمت های پشم سنگ حرارتی می باشند که قابل ایتفاده برای همه ی ساختمان ها می باشند.


مراکز پخش عمده دارای ارزان ترین قیمت های پشم سنگ حرارتی می باشند که قابل استفاده برای همه ی ساختمان ها می باشند.

 مراکز خرید پشم سنگ ارزان در کل کشور وجود دارد اما در شهر تهران مرکزیت خرید با انواع مختلف را مشاهده خواهید کرد. این مراکز قیمت ها را نشان می دهند.

این مراکز قیمت ها را نشان می دهند. معمولا در تهران و شاید مراکز خرید های شهرهای دیگر با انواع پشم سنگ و اینکه مشخصات این نوع ماده آشنا هستند و می توانند در این مورد به شما کمک کنند. 

پشم سنگ چیست:

ابتدا باید دانست اصلا پشم سنگ چیست؟ ماده ای که در پشم سنگ بکار می رود و بسیار نیز اهمیت دارد ماده بازالت است.

این ماده معمولا در آتش نشانی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بازالت در اصل بر روی سنگ عملی را صورت می دهد که باعث گرمادهی می شود. بنابراین پشم سنگ به عنوان یک عایق عمل می کند و این عایق به صورت گرمایی و عایقی صوتی نیز عمل خواهد کرد.

می توان گفت پشم سنگ دارای ویژگی هایی است که در برابر آتش بسیار مقاوم است پس می تواند به خوبی نقش یک عایق بسیار قوی برای ساختمان ها را انجام دهد. از ویژگی های دیگر این نوع ماده این است که برای محیط هیچ گونه آلودگی ندارد و بسیار نیز مفید خواهد بود.

آشنایی با پشم سنگ و کاربردهای آن در صنایع مختلف  

امروزه به دلیل نیاز به عایق بندی و نیز جلوگیری از استهلاک تاسیسات و صنایع مختلف انواع پشم سنگ به عنوان یک ماده کاملا مفید و مقرون به صرفه برای صاحبان صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور آشنایی شما با کاربردهای انواع عایق حرارتی پشم سنگ از شما دعوت می کنیم که این مطلب را تا به انتها مطالعه بفرمایید. 

ارزان ترین قیمت پشم سنگ حرارتی

مهمترین ویژگیهای عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ 

مهمترین ویژگیهای عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ عبارتند از:
  1. صرفه جویی در مصرف انرژی 
  2. مقاوم سازی و افزایش عمر مفید سازه های مختلف 
  3. مقاومت بی نظیر در برابر حرارت و رطوبت 
  4. مقرون به صرفه بودن 
در توضیح ویژگیهای انواع عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ باید به این نکته اشاره کنیم که به دلیل مقاومت بالا در مقایسه با سایر مصالح به عنوان مثال 33 برابر بیشتر از انواع بتون و 22 بار بیشتر از دیوارهای آجری و نیز عدم رطوبت پذیری و حفظ دما و نیز هوادهی مناسب می تواند مزیت انواع عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ را برجسته نماید.

تولید پشم سنگ حرارتی

  1. پشم سنگ های حرارتی با تنوع بالا در انواع مختلف توسط تولیدی های داخلی در سراسر کشور تولید می شوند.
  2. این تولیدی با استفاده از تخصص و علم تولید این وسیله توانسته اند پشم سنگ های حرارتی با کیفیتی را روانه بازار کنند.
  3. تولیدی ها برای سرعت بخشیدن به تولید و افزایش توانایی شان برای پاسخ به تقاضای این پشم سنگ ها از دستگاه های پیشرفته در تولید محصولات خود استفاده کرده است.
  4. برخی از این تولید کنندگان امکان خرید به صورت مستقیم از تولیدی یا کارخانه شان را برای مشتری میسر کرده اند.

ارزان ترین قیمت پشم سنگ حرارتی

کاربرد پشم سنگ های حرارتی

  • در کل پشم‌سنگ ها به عنوان عایق در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این عایق ها در زمینه های مختلف حرارتی و صوتی قابل استفاده می باشند.
  • پشم سنگ های حرارتی همانطور که از اسمشان پیداست عایق حرارت می باشند و از ورود گرمای و سرمای محیط بیرون به داخل خانه و یا برعکس به بیرون جلوگیری می کند.
  •  در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، نیروگاه ها، تاسیسات و نیز پالایشگاه های مختلف به دلیل حفاظ بندی مناسب و اثرات ضد حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عایق حرارتی پشم سنگ می تواند تا دمای بیش از 1300 درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاومت کند و از همین رو از اهمیت ویژه ای در صنایع مختلف برخوردار می باشد.

ارزان ترین قیمت پشم سنگ حرارتی

انواع عایق حرارتی پشم سنگ 

برخی از انواع پشم سنگ حرارتی موجود در بازار در تولید عایق های حرارتی و مقاوم سازی سازه ها از قبیل  ایزوترم، ایزوبلانکت، ایزوپایپ، فنوپانل و فنوفلت استفاده می شود. متریال اصلی انواع عایق حرارتی پشم سنگ که به آن Rock Wool و mineral wool  نیز گفته می شود از الیاف معدنی یا سنگ بازالت تشکیل می شود. این ماده موجب مقاومت و ماندگاری بالایی برای انواع عایق حرارتی پشم سنگ شده است.

پشم سنگ پتویی عایق حرارتی 

یکی از معروفترین انواع پشم سنگ موجود در بازار پشم سنگ پتویی عایق حرارتی است که با توجه به تحقیقات انجام گرفته تحمل دمای بیش از 750 درجه سانتیگراد را نیز داشته و می تواند به عنوان گزینه نخست فروش انواع عایق پشم سنگ برشمرده شود. انواع پشم سنگ پتویی عایق حرارتی یا ایزوبلانکت را می توانید از نمایندگی های مجاز خریداری نموده و با نصب آن به سلامت و دوام تاسیسات و سازه های مختلف یاری برسانید. 

ارزان ترین قیمت پشم سنگ حرارتی

بازار تقاضا برای پشم سنگ حرارتی 

همانطور که اشاره کردیم صنایع مختلف و حتی در مواردی انواع گلخانه هایی که به روش صنعتی و بدون نیاز به خاک مشغول کشت گیاهان مختلف هستند به عنوان خریدار پشم سنگ برای عایق حرارتی محسوب می شوند. امروزه مقاوم سازی و جلوگیری از ریزش و یا موارد غیر مترقبه ای مانند حریق از مهمترین دغدغه های صاحبان صنایع مختلف می باشد که در مقام خریدار پشم سنگ برای عایق حرارتی توانسته اند زمینه های ایجاد تنوع و افزایش کیفیت در این محصول را نیز رقم بزنند. با این وجود انواع عایق حرارتی پشم سنگ در بازار دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که توانسته اند زمینه درآمد زایی تولید کنندگان و فروش انواع عایق پشم سنگ را در بازار فراهم سازند. 

بازار عایق پشم سنگ ارزان قیمت:

شما به عنوان عایق های گرمایی و صوتی از این نوع ماده استفاده می کنید ولی باید بدانید برخی نوع های پشم سنگ تا حدود ۷۵۰+ درجه سانتیگراد در نقطه ذوب 1300 بوده و تحمل آنها و میزان مقاومت آنها تا ۳۰- درجه است این در حالی است که برخی از انواع پشم سنگ انتقال حرارتی انها زیاد نیست بنابراین در بازار عایق پشم سنگ در مراکز خرید پشم سنگ ارزان قیمت می توانید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت مراکز پشم سنگ ارزان:

قیمت پشم سنگ با توجه به نوسانات بازار متغیر است شما می توانید با جستجو در مراکز خرید پشم سنگ ارزان قیمت اصلی و نوع پشم سنگ را انتخاب کرده و آگاه شوید کدام مرکز خرید نسبت به بقیه ارزان تر پشم سنگ را به فروش می رساند.

اما در کل باید بدانید با توجه به مشخصات پشم سنگ در مراکز خرید قیمت این نوع ماده نیز تعیین می شود.

قیمت پشم سنگ حرارتی

  • بسیاری از تولید کنندگان با خرید مواد اولیه در بازار کنونی که دارای نوسانات زیادی می باشند مجبور به افزایش قیمت اجناس خود کردند.
  • حال اگر افراد برای تهیه این اجناس چه به صورت عمده و چه به صورت خرده از واسطه های موجود برای خرید استفاده کنند باید مبلغ بیشتری بپردازند تا بتوانند این اجناس را وارد مغازه یا فروشگاه خود کنند.
  • اما راهی برای دور زدن این واسطه ها وجود دارد تا افراد بتوانند در هرجای ایران،در کمترین زمان انتخاب خود را کرده و اقدامات لازم برای تهیه ی ارزان ترین پشم سنگ های حرارتی مورد نیاز خود را انجام دهند.
  • بله؛فروشگاه های اینترنتی از مواردی است که می تواند دست واسطه ها را کوتاه کرده و باعث کاهش چشمگیر قیمت اجناس شود چرا که وجود واسطه ها خود عاملی برای تورم های موجود در بازار می باشد.

پشم سنگ ارزان قیمت تخته ای و پتویی :

نوع پشم سنگ تخته ای اتصالاتی که در ان صورت گرفته است از طریق پاشش رزین بوده و در دستگاه همراه با فشار به هم گره می خورند.

دو نوع تخته ای وجود دارد اولین نوع به صورت نیمه سخت و دومین نوع به صورت سخت است که بیشتر در سطوحی تخته مانند قرار داده می شوند.

پشم سنگ پتویی به صورت یک عایق بسیار قوی در صنایع زیادی بکار می رود. این نوع پشم سنگ دارای ضخامت بسیار زیادی است بنابراین با نوع تخته ای تا حدودی متفاوت است.

این نوع پشم سنگ دارای مقاومت بالایی است و پایداری بسیار عالی در برابر آتش داشته و از لحاظ فیزیکی در طولانی مدت تغییر خاصی نمی کند.

قیمت این دو نوع پشم سنگ نیز متغیر است و بسته به نوسانات بازار قیمت آنها تعیین می شود اما در برخی مراکز خرید پشم سنگ ارزان قیمت می توانید با قیمت های مناسبی روبرو شوید.

 

مراکز فروش انواع عایق پشم سنگ 

برای این که با پدیده های صنعتی و جهان صنعتی بتوانید تعامل داشته باشید و همچنین به منظور دسترسی به مراکز فروش انواع عایق پشم سنگ  توصیه می کنیم ابتدا کاربردهای مختلف این محصول را مطالعه نمایید. در واقع زمانی که با شناخت این نوع عایق استثنایی به مراکز فروش انواع عایق پشم سنگ مراجعه می کنید می توانید بهترین نوع آن را انتخاب نموده و با فراغ خاطر مورد استفاده قرار دهید. 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟