اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 685  |   تعداد بازدیدها: 1833   |   تاریخ درج: شنبه, شهريور 09, 1398

 

مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ

امروزه بسیاری از خریداران محصولات ساختمانی از جمله پشم سنگ، به دلیل مشغله مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ هایی نظیر: کار زیاد، مسافت طولانی و عدم دسترسی به فروشگاه مورد نظر، به مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ روی آورده اند و با این کار کالای مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن با قیمت های به صرفه ای درب منزل تحویل خواهند گرفت.


امروزه بسیاری از خریداران محصولات ساختمانی از جمله پشم سنگ، به دلیل مشغله مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ هایی نظیر: کار زیاد، مسافت طولانی و عدم دسترسی به فروشگاه مورد نظر، به مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ روی آورده اند و با این کار کالای مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن با قیمت های به صرفه ای درب منزل تحویل خواهند گرفت
با توجه به بازخوردی که از سوی شما مشتریان و خریداران پشم سنگ در مقاله های خود داشته ایم قبل از پرداختن به پروسه خرید اینترنتی آن قصد داریم مطلب خود را با پاسخ دادن به پایه ترین سؤالی که درباره این محصول در ذهن اذعان عمومی ایجاد می شود آغاز کنیم و آن هم این است که پشم سنگ چیست؟
به طور کلی پشم سنگ به یک الیاف معدنی با عایق حرارتی،, صوتی گفته می شود که با داشتن خواص منحصر به فرد زیادی در انواع اشکال متنوعی تولید و در صنایع مختلفی به ویژه صنعت ساختمان سازی به کار برده می شود.
همانطور که گفته شد این محصول یک نوع عایق با کیفیت می باشد که از تلفیق و ماحصل پشم سنگ الیاف شده با روکش فویلی آلومینیومی به دست می آید.

خرید اینترنتی پشم سنگ

به جرات می توان گفت ترویج فرهنگ خرید اینترنتی پشم سنگ نیز همانند سایر محصولات صنایع مختلف رو به افزایش است که این امر نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت و عرضه انواع مختلفی از این محصول به شهرهای مختلف ایران و یا حتی خارج از کشور دارد.
به واقع خرید اینترنتی این محصول پرکاربرد این امکان را برای تمامی خریداران در صنایع مختلف به ویژه سازه های ساختمانی فراهم می آورد تا در کمترین زمان ممکن خرید راحت تر و آسان تر را درب منزل تجربه کنند.
انتخاب خرید اینترنتی یک مزیت بسیار مهم دارد و آن هم عدم وابستگی به یک مکان مشخص و حذف هزینه های جانبی است.

مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ

مضرات و معایب پشم سنگ 

مضرات و معایب پشم سنگ یکی از عمده ترین سؤالاتی است که در راستای خرید اینترنتی این محصول از جانب مشتریان و خریداران آن مطرح می شود. از این رو تولیدکنندگان و عرضه کننده گان این محصول با عنایت به سال ها تجربه و دانش در زمینه تولید تمامی عایق های پشم سنگ سعی بر آن دارند تا بیانیه ای درست و منطقی درباره این سوال ارائه نمایند. 
 
از آنجایی که استفاده و به کار بردن هر ماده ای بدون در نظر گرفتن اصول بهداشتی آن عواقبی خطرناک را در پی خواهد داشت لذا این امر نیز به آسانی می تواند درباره استفاده از این محصول نیز صدق داشته باشد.
چنانچه به هنگام تولید، برش و یا نصب این محصول از تجهیزات بهداشتی و مرغوب استفاده نشود و یا فرد استفاده کننده بدون پوشش کامل با مواد این محصول کار کند ممکن است فرد را در دراز مدت دچار مشکلاتی نظیر عارضه های پوستی مانند خارش و سوزش و مشکلات تنفسی نمایند.

مرکز خرید اینترنتی پشم سنگ

آیا پشم سنگ قیمت های به صرفه ای دارد؟

بی تردید عوامل و پارامترهای مختلفی نظیر مواد اولیه به کار گرفته، هزینه های برش و... نقش تعیین کننده ای در قیمت فروش پشم سنگ دارند. اما جدای از این ها انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر با تنوع گسترده ای از این محصول می تواند انواع مدل های این محصول را با قیمت های به صرفه در اختیارتان قرار دهد.

مشخصات فنی پشم سنگ

بد نیست بدانید که یک پشم سنگ مرغوب و با کیفیت در بازار دارای مشخصه هایی چون:
  1. اکسیدهای تشکیل دهنده مواد اولیه
  2. مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت
  3. ضریب هدایت حرارت بالا
  4. ضریب جذب صوت می باشد.

منبع : مرکز فروش پشم سنگ آسام

 
 
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟