اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 728  |   تعداد بازدیدها: 2261   |   تاریخ درج: چهارشنبه, مهر 24, 1398

 

پشم سنگ لحافی رزین دار، موارد استفاده این محصول چه می باشد؟

پشم سنگ لحافی رزین دار نوعی پشم سنگ رول مانند است که با لایه ای از آلومینیوم و یا کاغذ کرافت پوشیده است. این نوع پشم سنگ برای استفاده در سقف کاذب، زیر شیروانی، کانالهای تهویه، لوله های آب سرد و گرم و یا برج های خنک کننده بکار میرود. مرکز فروش پشم سنگ آسام بزرگترین مرکز خرید و فروش پشم سنگ در ایران شناخته می شود.

پشم سنگ لحافی رزین دار نوعی پشم سنگ رول مانند است که با لایه ای از آلومینیوم و یا کاغذ کرافت پوشیده است. این نوع پشم سنگ برای استفاده در سقف کاذب، زیر شیروانی، کانالهای تهویه، لوله های آب سرد و گرم و یا برج های خنک کننده بکار میرود. مرکز فروش پشم سنگ آسام بزرگترین مرکز خرید و فروش پشم سنگ در ایران شناخته می شود.

پشم سنگ لحافی رزین دار

امروزه با پیشرفت صنایع ساخت و ساز و ایجاد ساختمان های مدرن و پیشرفته، پشم سنگ لحافی رزین دار و انواع وسایل و تجهیزات ایمنی و عایق بندی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع عایق هایی که کاربرد زیادی در ساختمانها دارد، پشم سنگ است. این عایق صوتی و حرارتی با عملکرد مطلوب خود در عایق بندی گرما، سرما و صوت در قسمتهای مختلف ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع پشم سنگ که کاربرد زیادی دارد، پشم سنگ لحافی رزین دار است. مشخصات فنی پشم سنگ و سهولت استفاده از آن موجب محبوبیت و برتری آن نسبت به سایر انواع عایق های موجود در بازار شده است. پشم سنگ در اشکال مختلف تولید و عرضه می گردد. عایق پشم سنگ تخته ای، عایق پشم سنگ لوله ای، عایق پشم سنگ فله ای، عایق پشم سنگ پتویی و عایق پشم سنگ لحافی رزین دار برخی از انواع آن محسوب می شوند. پشم سنگ از ذوب سنگ های آتشفشانی بازالت بدست می آید. این ماده خاصیت عایق بندی حرارتی و صوتی بالایی داشته و در اشکال مختلف تولید و عرضه می گردد. یکی از انواع محبوب و پرکاربرد آن، پشم سنگ لحافی رزین دار است که در قسمتهای مختلف ساختمان و در صنایع گوناگون بکار می رود. در ادامه به بررسی مشخصات فنی پشم سنگ لحافی رزین دار و کاربرد آن به شرح ذیل می پردازیم.

پشم سنگ لحافی رزین دار، موارد استفاده این محصول چه می باشد؟

از پشم سنگ لحافی رزین دار چه استفاده هایی می شود

پشم سنگ لحافی رزین دار بصورت رول عرضه می شود. در ساخت این نوع پشم سنگ از الیاف پشم سنگ و روکش آلومینیوم و یا کاغذ کرافت استفاده می گردد. با توجه به رول بودن پشم سنگ می توان به سهولت در بخشهای مختلف ساختمان مانند زیر سقف، زیر شیروانی، در سقف کاذب، در کف و پشت بام استفاده می گردد. پشم سنگ لحافی رزین دار با توجه به شکل رول مانند آن همانند عایق پشم سنگ لوله ای قابلیت استفاده در اطراف لوله های آب سرد و گرم جهت محافظت و عایق بندی حرارتی نیز بکار می رود. اگر چه عمده مصرف پشم سنگ در صنعت ساختمان است ولیکن در صنایع پتروشیمی، نیروگاهها و کارخانجات بزرگ جهت عایق بندی لوله های آب سرد و گرم و یا کانالهای تهویه مطبوع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خاصیت عایق بندی صوتی و حرارتی پشم سنگ لحافی رزین دار موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال آلودگی صوتی محیط بیرون از ساختمان به داخل آن نیز می گردد. استفاده از پشم سنگ لحافی در پوشش لوله های آب موجب دوام و عمر طولانی آنها شده و ماندگاری بیشتری را به همراه دارد. در نیروگاهها، پالایشگاهها و صنایع پتروشیمی از پشم سنگ لحافی رزین دار جهت عایق بندی دیوارها، سقف، لوله ها، کانالهای تهویه و نظیر آن استفاده می گردد. کارخانه های تولید پشم شیشه زیادی در ایران وجود دارند که به تولید انواع پشم شیشه مبادرت می ورزند. در مقایسه پشم شیشه و پشم سنگ، پشم سنگ از خاصیت عایق بندی مشابه برخوردار بوده، ارزانتر از پشم شیشه است و دارای مواد سرطانزا و سمی نمی باشد. بدین ترتیب استفاده از پشم سنگ لحافی رزین دار نسبت به پشم شیشه لحافی ارجحیت دارد. کارخانه تولید پشم سنگ آسام یکی از برترین و معتبرترین کارخانه های تولید پشم سنگ در ایران بشمار می رود و انواع پشم سنگ با کیفیت را تولید و عرضه می نماید.   

خرید و فروش پشم سنگ لحافی رزین دار

مرکز فروش پشم سنگ آسام به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع پشم سنگ در ایران بشمار می رود. بدین ترتیب مرکز فروش آسام به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع پشم سنگ از جمله پشم سنگ لحافی رزین دار در ایران محسوب می شود. فروش پشم سنگ گلخانه از دیگر انواع محصولات قابل عرضه در مرکز خرید و فروش پشم سنگ آسام است. با توجه به خاصیت بالای پشم سنگ در جذب و نگهداری آب و رطوبت از پشم سنگ در کشت و پرورش انواع گیاهان و صیفی جات نیز استفاده می گردد. مرکز فروش پشم سنگ گلخانه آسام تامین کننده پشم سنگ هیدروپونیک برای تعداد زیادی گلخانه و مرکز پرورش گیاهان بشمار می رود. بزرگترین مرکز خرید و فروش پشم سنگ لحافی رزین دار در ایران، ارزانترین قیمت پشم سنگ و باکیفیت ترین نوع پشم سنگ را با خدمات ویژه حمل و نقل به شما عرضه می نماید. با توجه به مزیت های برتر پشم سنگ نسبت به پشم شیشه، این محصول درصد بالایی از فروش کارخانه های پشم شیشه را نیز به خود اختصاص داده است.  

بزرگ ترین بازار فروش پشم سنگ لحافی رزین دار در کشور

مرکز فروش پشم سنگ آسام به عنوان بزرگترین بازار فروش پشم سنگ لحافی رزین دار در ایران دارای قیمتهای مناسب و بسیار رقابتی نسبت به دیگر رقبا است. انواع محصولات پشم سنگ با امکان خرید آنلاین، قیمت های ارزان، کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی توسط مرکز فروش پشم سنگ آسام عرضه می گردد. اگر تصمیم به خرید هر یک از انواع محصولات پشم سنگ از جمله پشم سنگ لحافی رزین دار را دارید کافی است به وب سایت مراجعه و با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمائید.

پشم سنگ لحافی رزین دار، موارد استفاده این محصول چه می باشد؟

مزیت های استفاده از پشم سنگ لحافی رزین دار در ساختمان ال اس ای

ساختمان های ال اس ای با استفاده از دیوارها، سقف و کف پیش ساخته ساخته می شوند. این نوع ساختمانها با استفاده از پشم سنگ لحافی رزین دار از یک عایق بندی کامل و بی نقص برخوردار می شوند. بدین ترتیب می توان از اتلاف انرژی جلوگیری و عایق بندی صوتی در ساختمان اجرا نمود. عایق پشم سنگ سبک وزن بوده و خاصیت کششی فوق العاده نیز دارد بنابراین بهترین نمونه عایق برای استفاده در این نوع ساختمانها بشمار می رود. پشم سنگ لحافی رزین دار با سهولت استفاده و خاصیت ضد آتش سوزی خود، عایق بندی کامل صوتی و حرارتی در انواع ساختمان های پیش ساخته و نیمه آماده به اجرا می گذارد. بعلاوه با خاصیت ضد صوتی قوی که عایق پشم سنگ دارد، یکی از مهمترین عیوب ساختمان های ال اس ای که انتقال صدای داخل و خارج ساختمان است، نیز برطرف می گردد. با استفاده از پشم سنگ لحافی رزین دار در ساختمان های ال اس ای می توان بزرگترین عیوب این نوع ساختمانها که همان اتلاف انرژی و انتقال صدا است را برطرف نمود.    
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟