اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 736  |   تعداد بازدیدها: 1753   |   تاریخ درج: دوشنبه, آبان 20, 1398

 

عایق پشم سنگ پانلی | مرکز فروش آن برای ایران

عایق پشم سنگ پانلی یکی از انواع پرکاربرد پشم سنگ است. عایق پشم سنگ تخته ای بدلیل شکل ظاهری صاف آن برای استفاده در دیوارها و سقف ساختمانها بکار می رود. این نوع عایق در اندازه ها و ضخامت های متفاوت عرضه می شود.


عایق پشم سنگ پانلی یکی از انواع پرکاربرد پشم سنگ است. عایق پشم سنگ تخته ای بدلیل شکل ظاهری صاف آن برای استفاده در دیوارها و سقف ساختمانها بکار می رود. این نوع عایق در اندازه ها و ضخامت های متفاوت عرضه می شود. مرکز فروش پشم سنگ آسام عرضه کننده عایق پشم سنگ با مناسبترین قیمت در ایران بشمار می رود.  

عایق پشم سنگ پانلی

امروزه در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های مختلف برای عایق بندی در و پنجره، دیوار، کف و سقف ساختمان استفاده می گردد. عایق بندی ساختمان ها جهت جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی و همچنین به عنوان عایق صوتی بکار می رود. مزیت های استفاده از انواع عایق های ساختمانی موجب کاربرد روز افزون آنها شده است، بطوریکه با استفاده از انواع عایق های ساختمانی می توان در هزینه های جاری ساختمان از جمله هزینه برق و گاز صرفه جویی زیادی انجام داد. 
عایق پشم سنگ پانلی یکی از متداول ترین انواع عایق بکار رفته در صنعت ساخت و ساز است که بدلیل ویژگی های آن مورد استفاده زیادی دارد. شکل ظاهری آن بصورت تخته و پانل های مسطح بوده که جهت استفاده در دیوارها، سقف و کف ساختمان بکار می رود. امروزه بدلیل مزیت های زیاد این نوع عایق، عایق پشم سنگ در انواع ساختمان ها، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، کشتی سازی، ساخت شناورهای دریایی، فرودگاه ها، مترو، کوره و غیره به عنوان یک عایق پرکاربرد استفاده زیادی دارد. 
عایق پشم سنگ تخته ای که به آن پانلی هم گفته می شود عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی بوده و برای جلوگیری از انتقال صدا، انتقال حرارت و انتقال انرژی گرمایی و سرمایی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد و به عنوان عایق در برابر آتش نیز بکار می رود. 

عایق پشم سنگ پانلی مرکز فروش آن برای ایران

خرید عمده عایق پشم سنگ پانلی

عایق پشم سنگ تخته ای به عنوان یک عایق پرکاربرد و متداول در صنعت ساخت و ساز شناخته می شود. انواع مختلفی عایق پشم سنگ پانلی در بازار وجود دارند. جهت اطلاع از بهترین مارک عایق پشم سنگ پانلی در ایران به وب سایت آسام مراجعه نمائید. مرکز فروش پشم سنگ آسام یکی از مراکز فروش عایق پشم سنگ تخته ای در ایران است که انواع پشم سنگ را بصورت عمده و جزئی عرضه می نماید.
انواع پانل های پشم سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف و جهت استفاده در دیوار، سقف و کف ساختمان به صورت کلی و جزئی به فروش می رسد. این سایت خرید عمده عایق پشم سنگ پانلی تخته ای را از طریق اینترنت امکان پذیر نموده و تحویل آن را در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتریان و خریداران به وجود می آورد. 

مرکز فروش عایق پشم سنگ پانلی در اراک

مرکز فروش پشم سنگ آسام به عنوان مرکز فروش پشم سنگ پانلی در اراک نیز امکان فروش دارد. اگر در استان مرکزی و شهر اراک به عایق پشم سنگ تخته ای و پانلی نیاز دارید تنها کافی است از طریق شماره های تماس با ما تماس بگیرید. انواع عایق پشم سنگ در ابعاد و اندازه های متنوع و با قیمت مناسب جهت عرضه در استان مرکزی در اسرع وقت عرضه می شود. 

عایق پشم سنگ پانلی مرکز فروش آن برای ایران

مشخصات و قیمت عایق پشم سنگ پانلی

عایق پشم سنگ پانلی دارای انواع مختلفی است. از این نوع عایق با توجه به سهولت استفاده و نوع کاربری آن در مکانهای مختلف ساختمان استفاده می شود. عایق پشم سنگ تخته ای می تواند به صورت ساده، با پوشش کرافت و یا با پوشش آلومینیوم باشد که در این صورت قیمت آن متفاوت است. برای اطلاع از مشخصات و قیمت پشم سنگ پانلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
سایت اینترنتی این عایق نیز امکان سفارش و تحویل درب منزل از طریق پست را برای خریداران فراهم می آورد. و این خدمات  برای کسانی که  فرصت کافی برای مراجعه حضوری را ندارند نیز فراهم می شود.

عایق پشم سنگ پانلی مرکز فروش آن برای ایران

بزرگترین مزیت عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ یکی از بهترین انواع عایق برای استفاده در صنعت ساخت و ساز و صنایع مختلف است. عایق پشم سنگ در انواع مختلف از جمله عایق پشم سنگ پانلی، پتویی، لوله ای، لحافی، فله و در اندازه ها و ابعاد متفاوت تولید و عرضه می گردد. 
عایق پشم سنگ یک عایق حرارتی و صوتی عالی بشمار می رود. میزان جذب صدا و آلودگی صوتی در عایق پشم سنگ نسبت به سایر انواع عایق های موجود در بازار بی نظیر است. عایق پشم سنگ یک عایق حرارتی مطلوب برای ساختمان ها بوده و با بکار بردن آن در دیوارها، سقف و کف ساختمان از اتلاف انرژی حرارتی جلوگیری می شود. عایق پشم سنگ پانلی قابلیت استفاده در دیوار و سقف را داشته لذا بیشترین مصرف در صنعت ساخت و ساز را دارد. 
اما بزرگترین مزیت عایق پشم سنگ در انواع مختلف آن، ضد آتش و حریق بودن آن است. عایق پشم سنگ یک عایق حرارتی فوق العاده بوده و در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد، لذا از انواع عایق پشم سنگ تخته ای به عنوان مانع نفوذ آتش استفاده می گردد. عایق پشم سنگ در برابر آتش سوزی، مواد سمی تولید نمی کند و بر خلاف سایر عایق های موجود همانند پشم شیشه مشکلات تنفسی به وجود نمی آورد.
با توجه به مزیت های فراوان عایق پشم سنگ، این نوع عایق کاربرد زیادی برای عایق بندی ساختمانها و به عنوان عایق حرارتی و صوتی در صنایع مختلف دارد. عایق پشم سنگ پانلی را با قیمت و کیفیت مطلوب از مرکز فروش پشم سنگ آسام تهیه و ساختمان خود را در برابر رطوبت، حرارت، آتش سوزی و آلودگی صوتی محافظت کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟