اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 746  |   تعداد بازدیدها: 2617   |   تاریخ درج: پنجشنبه, آبان 30, 1398

 

قیمت پشم سنگ پتویی/ پرکاربردترین انواع آن کدم‌اند؟

آنچه در صنایع توجه بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کرده است، قیمت پشم سنگ پتویی می باشد که در بازارهای فروش داخلی و خارجی گسترش زیادی پیدا کرده است. با ویژگی های چشمگیر پشم سنگ نظیر مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، صوت و نصب آن در فضای داخلی دیوارها و سقف ها از تجربه‌ی استفاده از عایق مدرن و کاربردی لذت ببرید.


آنچه در صنایع توجه بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کرده است، قیمت پشم سنگ پتویی می باشد که در بازارهای فروش داخلی و خارجی گسترش زیادی پیدا کرده است.

با ویژگی های چشمگیر پشم سنگ نظیر مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، صوت و نصب آن در فضای داخلی دیوارها و سقف ها از تجربه‌ی استفاده از عایق مدرن و کاربردی لذت ببرید.
همه آنچه که قرار است درباره قیمت پشم سنگ پتویی بدانید. امروزه صنایع برای توسعه کسب و کار و استفاده از استانداردهای به روز جهانی از انواع پرکاربرد پشم سنگ به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده می کنند.

یکی از پر مصرف ترین عایق های حرارتی، پشم سنگ پتویی می باشد که مراکز فروش پشم سنگ در تهران و دیگر شهرهای بزرگ برای خرید بهتر خریداران در دسترس قرار دارد؛ اما روش نصب پشم سنگ و قیمت پشم سنگ پتویی، مشخصات فنی پشم سنگ و اطلاعات فنی و تخصصی در بیشتر سایت های فروش و نمایندگی ها در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در متن زیر با همراهی با ما می توانید با پر کاربردترین نوع پشم سنگ و کاربردهای آن بیشتر آشنا می شویم.

قیمت پشم سنگ پتویی/ پرکاربردترین انواع آن کدم‌اند؟

پرمصرف ترین پشم سنگ ها کدام اند؟

آیا تا به حال درباره‌ی پرمصرف ترین پشم سنگ، انواع پشم سنگ و قیمت پشم سنگ پتویی، پشم سنگ لوله ای، تخته ای و ... چیزی شنیده اید؟ در صنایع زیادی از جمله صنایع پتروشیمی، کشتی سازی، ساختمان سازی و ... از پشم سنگ استفاده می شود. قیمت پشم سنگ در مشهد و سایر شهرها با توجه به وزن مخصوص پشم سنگ و انواع دانسیته متفاوت می باشد. بعضی از انواع پشم سنگ ها فقط عایق حرارتی هستند و در هنگام خرید حتماً باید اطلاعات لازم را از قبل کسب نمایید و با توجه به متراژ محیط نوع عایق را انتخاب کنید. دلیل انتخاب پشم سنگ پتویی نسبت به عایق پتویی قیمت پایین آن است که طرفداران این عایق حرارتی را افزایش داده است. به بیانی ساده تر مزیت هایی همچون قیمت پشم سنگ پتویی ارزان و مقرون به صرفه است که موجبات محبوبیت روز افزون آن را فراهم آورده است.

لیست قیمت فروش پشم سنگ در کشور چگونه است؟

قیمت پشم سنگ پتویی نسبت به سایر محصولات هم رده‌ی خود بسیار مقرون به صرفه می باشد. تأسیساتی که از این نوع پشم سنگ استفاده می کنند، با خرید عمده‌ی این محصول می توانند تا حدودی از تخفیفات و قیمت مناسب تری بهره مند شوند. بیشتر صنایع صنعتی و ساختمانی به دلیل کارایی زیاد پشم سنگ پتویی از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده می کنند و هنگام خرید بیشتر از کارخانجات و برندهای معتبر با قیمت مناسب خریداری می کنند تا برای آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد.
تمامی تولید کنندگان پشم سنگ پتویی برای اطلاع خریداران از نحوه ی فروش و لیست قیمت پشم سنگ پتویی در انواع مدل ها و اندازه های آن، اطلاعات لازم را در سایت اینترنتی خود قرار می دهند. خریداران با دسترسی آسان به این سایت های فروش که توسط کارخانجات تولید پشم سنگ مدیریت می شوند، می توانند در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه با مشخصات و ویژگی های محصول و نقد و بررسی آن توسط خریداران و در نهایت قیمت آن آگاهی کامل پیدا کنند و اگر مایل به خرید محصول بودند آن را سفارش دهند. علاوه بر فروشگاه های اینترنتی، تولید کنندگان در شهرهای بزرگ نمایندگی فروش انواع پشم سنگ را دارند و با توجه به دانسیته، ضخامت، طول و عرض محصول می توانند خرید خود را با توجه به کارایی آن انجام دهند.
مزایایی که بر روی قیمت پشم سنگ پتویی تأثیرگذار می باشد و آن را نسبت به سایر عایق ها پر طرفدار کرده است شامل انعطاف پذیری، غیر قابل احتراق بودن، جذب رطوبت بالا، عایق صدا، مقاوم در برابر حرارت، جلوگیری از رشد قارچ، ترکیبات آن شامل مواد طبیعی و قابل بازیافت و عاری بودن از CFC و ‌HCFC می باشد.

قیمت پشم سنگ پتویی/ پرکاربردترین انواع آن کدم‌اند؟

 برندهای معروف تولید کننده پشم سنگ در ایران

همان‌طور که می دانیم قیمت پشم سنگ پتویی و نحوه انتخاب آن بر اساس دمای مورد نظر و صنعتی که از آن استفاده می کند، می باشد. از معروف ترین برندهای تولیدی پشم سنگ در ایران شامل موارد زیر می باشد.

  1. پشم سنگ اسپادانا: این شرکت با هدف تأمین نیاز صنایع به تولید عایق های حرارتی و صوتی می پردازد. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و رعایت استانداردهای جهانی انواع پشم سنگ را تولید می کند.
  2. پشم سنگ ایران عایق: کیفیت و قیمت مناسب پشم سنگ و انواع عایق های حرارتی و صوتی برای همگان آشکار است و تمام مزایا، معایب و قیمت پشم سنگ پتویی در سایت این شرکت کاملاً توضیح داده شده است‌.
  3. صنایع عایق سپاهان: این کارخانه که در شهر اصفهان و در سال ۸۲ تأسیس شده است به تولید انواع عایق پشم سنگ لوله ای، پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ پتویی، پشم سنگ لحافی و ...می پردازد.
  4.  پشم سنگ اصفهان: این شرکت که با ظرفیت تولیدی بالا در تولید انواع پشم سنگ یکی از معتبرترین شرکت های تولید عایق حرارتی و صوتی می باشد توانسته است در بازارهای جهانی صادرات خود را گسترش دهد.

فروش پشم سنگ زیر قیمت بازار در کشور

قیمت پشم سنگ پتویی به صورت عمده و خرده متفاوت می باشد. امروزه خریداران انواع پشم سنگ برای خرید قبل از هر چیز به مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه می کنند. بیشتر برندهای تولیدی نمایندگی و مرکز فروش پشم سنگ در تهران و دیگر شهرها را دارند. قیمت پشم سنگ در مشهد، تهران، اصفهان با توجه به برند و مشخصه ها و نحوه ی فروش عمده و خرده متفاوت می باشد. ولی اگر بخواهید زیر قیمت بازار اقدام به تهیه عایق پشم سنگ لوله ای، پتویی، پشم سنگ تخته ای و ... کنیم بهتر است از طریق سایت های فروش در هر جایی از ایران باشید اقدام کنید. چرا که در چنین سایت هایی تمامی قیمت ها اعم از قیمت پشم سنگ پتویی با استانداردهای دولتی به مشتریان اعلام می گردد.
در بازار عایق های پلیمری بسیاری وجود دارد که قیمت پشم سنگ پتویی به صورت فله ای با داشتن تخفیفات همراه است. صادرات زیاد این محصول به کشورهای همسایه و توزیع گسترده در تمام بازارهای داخلی به پایین آمدن قیمت کمک شایانی کرده است.

قیمت پشم سنگ پتویی/ پرکاربردترین انواع آن کدم‌اند؟

کاربرد انواع پشم سنگ کدم‌اند؟

از بخواهیم از قیمت پشم سنگ پتویی اطلاع کسب کنیم ابتدا باید با نحوه کاربرد انواع پشم سنگ آگاهی پیدا کنیم. انواع پشم سنگ های موجود در بازار شامل پشم سنگ پتویی یا ایزوبلانکت، پشم سنگ تخته ای یا فنو پانل، پشم سنگ لوله ای یا ایزو پایپ و پشم سنگ لحافی یا فنو فلت می باشد. این پشم سنگ ها با تحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ و تحمل سرمای ۳۰- قدرت عایقی بالایی نسبت به دیوارهای بتونی و آجری دارد. کاربرد پشم سنگ در انواع صنایع ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، کوره ها، اجاق ها، کانال های آب گرم، گازهای شیمیایی و دود کش ها، مخازن روغن، دیگ های بخار و پاتیل های مذاب و ... می باشد.

فایل pdf قیمت پشم سنگ پتویی ، پرکاربردترین انواع آن کدام است


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟