اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 778  |   تعداد بازدیدها: 2740   |   تاریخ درج: چهارشنبه, فروردين 08, 1403

 

پشم سنگ تخته ای | تولید پشم سنگ در سایز های مختلف

پشم سنگ تخته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که با عایق شاهد افزایش مقاومت حرارتی و عایقی صدا نیز خواهیم بود. عایق های تخته ای با توجه به کیفیتی که دارند قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آنها برای همگان وجود خواهد داشت و البته عایق تخته ای تنها یک نوع از انواع مختلف پشم سنگ ها می باشد.


پشم سنگ تخته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که با عایق شاهد افزایش مقاومت عایقی حرارتی و عایقی صدا نیز خواهیم بود. عایق های تخته ای با توجه به کیفیتی که دارند قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آنها برای همگان وجود خواهد داشت و البته عایق پشم سنگ تخته ای تنها یک نوع از انواع مختلف پشم سنگ ها می باشد.

فروش پشم سنگ تخته ای

تولید پشم سنگ تخته ای در سایز های متنوع

پشم سنگ به ویژه در فصول سرد بسیار مورد توجه قرار گرفته و در خرید آن باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. پشم سنگ ها به عنوان عایق حرارتی عمل خواهند کرد. و به هیچ وجه حرارت و سرما از آنها عبور نخواهد کرد. و به همین دلیل در مصارف مختلف از آن استفاده می شود. یکی از مهمترین مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید را می توان تولید پشم سنگ در سایز مورد نظر دانست. چرا که این پشم سنگها در انواع سایزهای مختلف تولید شده اند و هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. 

ضخامت پشم سنگ مهمترین عامل در عایق بودن آن است و هرچه میزان ضخامت آن بیشتر باشد طبیعتا به عنوان عایق بهتری عمل خواهد کرد. این نوع عایق ها از ترکیب رِزین و پشم سنگ تولید شده اند و به دلیل پرسکاری که بر روی آن انجام شده است حالت اولیه خود را به صورت یک تخته حفظ خواهد کرد و به همین دلیل می توانید از آنها به عنوان پوشش دیوارها نیز استفاده نمایید. لذا کارخانه های پشم سنگ نیز ابعاد پشم سنگ تخته ای را متفاوت در نظر می گیرند و مشتری هم با لحاظ همین معیار، می تواند در موقع سفارش دادن، ابعاد پشم سنگ تخته ای خود را نیز تعیین کند.

فروش پشم سنگ تخته ای به قیمت درب کارخانه

برای خرید پشم سنگ تخته ای در ابعاد متفاوت و مد نظر خود، راه های مختلفی پیشِ رو خواهید داشت و یکی از این راه ها مراجعه به مراکز و فروشگاه های بازار هر شهر خواهد بود. و اما این روش به دلیل مشکلات ترافیکی و همچنین نیاز به وقت بیشتر، کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است. قیمت این نوع پشم سنگ ها به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت و یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت را می توان ابعاد پشم سنگِ تخته ای دانست. در حالت کلی هرچه ابعاد پشم سنگ افزایش یابد میزان قیمت آن نیز متناسب با آن افزایش خواهد یافت و این ابعاد می تواند به عنوان ضخامت و یا به عنوان اندازه پشم سنگِ تخته ای باشد. 
ما به منظور جلب رضایت مُشْتَری اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین پشم سنگ ها با قیمتی بسیار ارزان تر نموده و می توانید پشم سنگ ها را به قیمت درب کارخانه به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

فروش پشم سنگ تخته ای

تهیه انواع مختلف پشم سنگ

پشم سنگ ها در انواع مختلفی ارائه شده اند و هر یک از آنها به دلیل شکل ظاهری و ویژگی هایی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی شده اند و به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایتِ دقت را داشته باشید تا بتوانید کاربردی ترین نوع پشم سنگ را برای کاربرد مختص خود انتخاب نمایید. 
می توانید انواع پشم سنگ های زیر را از مرکز فروش پشم سنگ آسام خریداری کنید:

  1. پشم سنگ پتویی در بالاترین کیفیت و اندازه های مختلف
  2. پشم سنگ پانلی یا همان تخته ای که کیفیت بالایی داشته و حالت اولیه خود را به دلیل رزین بکار رفته در آن از دست نخواهد داد.
  3. پشم سنگ توری دار به عنوان یکی از بهترینِ پشم سنگ ها شناخته می شوند و این عایق ها امکانِ انعطاف پذیری دارند و به همین دلیل می توانید از آنها در هر جایی استفاده نمایید.

مرکز فروش پشم سنگ تخته ای در کشور

در سطح کشور مراکز متعددی اقدام به فروش عایق حرارتی نموده اند و یکی از معتبرترین مراکز را می توان مرکز فروش پشم سنگ آسام دانست. 
مسئولین این مرکز با بکار گیری کارشناسان حرفه ای توانسته اند بهترین محصولات را روانه بازار کرده و رضایت بسیاری را به خود جلب نموده و با خرید این عایق ها می توانید بهترین کیفیت را از آنها شاهد باشید. برای خرید عایق در ابعاد پشم سنگ تخته ای مختلف می توانید به وب سایت اینترنتی آسام مراجعه کرده و لیست کاملی از انواع پشم سنگ ها را مشاهده نمایید. 
هر یک از پشم سنگها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر داشته و می توانید کلیه ویژگی آنها را مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به انتخاب بهترین آن اقدام نمایید. امکان سفارش ابعاد پشم سنگ تخته ای نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید پشم سنگ مورد نظر را در اندازه مد نظر خود سفارش دهید. امکان خرید پشم سنگ از هر نقطهء کشور وجود داشته و می توانید پس از خرید، آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروش پشم سنگ تخته ای

تفاوت ابعاد پشم سنگ تخته ای

بسیاری این سوال را دارند که ابعاد پشم سنگ تخته ای چه تاثیری خواهد داشت؟ پشم سنگ های تخته ای نازک تر معمولا قدرت عایقکاری کمتری خواهند داشت و به همین دَلیل این نوع پشم سنگ ها امکان کنترل دمای پایین را خواهند داشت اما با افزایش ضخامت پشم سنگْ شاهد عایقکاری بهتَری خواهیم بود.
اما در تمامی مواقع نیازی به عایقکاری پشم سنگ تخته ای ضخیم نخواهد بود چرا که با یک پشم سنگ نازک نیز می توانید از یخ زدن و یا رسیدن سرما و گرما به لوله، از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایید.

عایق پشم سنگ لوله ای و تفاوت آن با انواع ابعاد پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ لوله ای با عایق تخته ای تفاوت های بسیاری خواهد داشت و یکی از اصلی ترین تفاوت های آن را می توان در قابلیت انعطاف پذیری آن دانست چرا که عایق های تخته ای انعطاف پذیری نداشته و به دلیل رزین بکار رفته در آن، به صورت کاملا صاف خواهند ایستاد و نمی توان آن را به سادگی به دور یک لوله پیچاند اما پشم سنگ های لوله ای به صورت لوله ای عرضه شده اند و می توانید از آنها در انواع لوله ها استفاده کنید.

 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟