اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 785  |   تعداد بازدیدها: 2155   |   تاریخ درج: شنبه, دي 28, 1398

 

لیست قیمت عایق پشم سنگ | سفارش عایق صوتی و حرارتی

پشم سنگ یکی از فوق العاده ترین عایق های صوتی و حرارتی است که در بسیاری از فروشگاه ها با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و عملکردهای بالایی که دارد به فروش می رسد.لیست قیمت عایق پشم سنگ در نرخ های مناسب و ارزانی تنظیم می شود و به بازار عرضه می شود. این محصول بیشتر در کف، زیر سقف و همچنین دیواره های ساختمان ها و برخی موارد در صنایع کاربرد دارد.


پشم سنگ یکی از فوق العاده ترین عایق های صوتی و حرارتی است که در بسیاری از فروشگاه ها با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و عملکردهای بالایی که دارد به فروش می رسد.لیست قیمت عایق پشم سنگ در نرخ های مناسب و ارزانی تنظیم می شود و به بازار عرضه می شود. این محصول بیشتر در کف، زیر سقف و همچنین دیواره های ساختمان ها و برخی موارد در صنایع کاربرد دارد. سفارش عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ با توجه به ضخامت و دانسیته محصول انجام می شود به همین دلیل لیست قیمت عایق پشم سنگ در قیمت های متغیر وجود دارد که البته با توجه به نوسانات موجود در بازار هر روزه آپدیت می شود.

لیست قیمت عایق پشم سنگ
یکی از پرکاربردترین عایق های صوتی و حرارتی که امروزه در ساختمان ها خصوصا دیواره های خارجی به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و به عنوان عایق مهمی برای عایق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ است. این محصول غیر قابل اشتعال است و می تواند حرارت هایی بین منفی 30 درجه سانتیگراد تا مثبت 750 درجه سانتیگراد و همچنین صداهایی با حداقل 50_250 دسی بل را تحمل کند، البته این میزان تحمل پشم سنگ بسته به دانسیته محصول که همان تراکم پشم سنگ های متنوع در هر یک متر مکعب می باشد بستگی دارد.

بنابراین لیست قیمت عایق پشم سنگ با وجود تنوع زیادی که این محصول از نظر ضخامت، چگالی های متفاوت و همینطور متراژهای مختلفی دارد در نرخ های متعدی عرضه می شود، به فرض مثال پشم سنگ تخته ای که تنها یک نمونه از این عایق صوتی و حرارتی به حساب می آید حدود 150 قیمت مختلف را شامل شده است. پس شما عزیزان برای در اختیار داشتن لیست قیمت عایق پشم سنگ بهتر است با مشاورین فروش پشم سنگ ارتباطی داشته تا مطابق با درخواست محصول انتخابی شما، لیست کاملی از قیمت ها را ارائه دهند.

لیست قیمت عایق پشم سنگ | سفارش عایق صوتی و حرارتی

عرضه عایق صوتی و حرارتی با بهترین قیمت
پشم سنگ موثرترین و البته مقرون به صرفه ترین متریالی است که به عنوان عایق صوتی و حرارتی شناخته شده است. این محصول که از ذوب شدن سنگ های آتشفشانی با نام بازالت تولید می شود حدود 18 سال است که مصرف آن در موارد مختلفی روند رو به رشدی داشته است، البته در خرید پشم سنگ باید توجه داشته باشید که این محصول در نمونه های مختلفی مانند پشم سنگ تخته ای با نام صنعتی فنوپنل، پشم سنگ لوله ای با نام صنعتی ایزوپایپ، پشم سنگ پتویی با نام صنعتی ایزوبلانکت و همچنین پشم سنگ لحافی با نام صنعتی فنوفلت و پشم سنگ خام به صورت فله ای و همینطور پشم سنگ کنار لوله ای و تخته ای و حلاجی شده وجود دارد که هر کدام ضخامت و دانسیته متنوعی دارند که این عوامل قیمت پشم سنگ را در نوساناتی قرار داده اند.
اما چنانچه قصد خرید ارزان ترین پشم سنگ  با بالاترین درجه کیفی را دارید بهتر است از نمایندگی مجاز فروش پشم سنگ مشاوره بگیرید.

پشم سنگ  با بالاترین درجه کیفی

فروش پشم سنگ تخته ای
پشم سنگ تخته ای یکی از مهمترین عایق های صوتی و حرارتی است که در صنایع مختلف و بین دو دیوار ساختمان و همچنین سازهای فلزی مانند سوله ها مورد استفاده قرا می گیرد.
کاربرد پشم سنگ تخته ای بیشتر در زیر سقف و همچنین دیواره های ساختمان می باشد، این محصول در بازارهای فروش پشم سنگ تخته ای از ضخامت 25 میلیمتر گرفته تا 100 میلیمتر همراه با دانسیته یا همان تراکم 80_300 کیلوگرم بر هر یک متر مکعب عرضه می شود. 
کارخانه های پشم سنگ در ایران برای کاربرد هر چه بیشتر پشم سنگ تخته ای در صنایع مختلف و در قسمت های مختلف پروژه های عمرانی، این محصول را در مناسب ترین لیست قیمت عایق پشم سنگ عرضه می کند.

پشم سنگ 5 سانت دانسیته مختلف
همانطور که ذکر شد در لیست قیمت عایق پشم سنگ،این محصول با ضخامت های مختلفی درج می شوند که متعارف ترین ضخامت در بین نمونه های مختلف این محصول، پشم سنگ 5 سانت با دانستینه 100 می باشد که عمدتا به صورت پشم سنگ 5 سانت به شکل رولی کاغذی، پشم سنگ 5 سانت به شکل رولی فویلدار، پشم سنگ 5 سانت به شکل تخته ای و با دانسیته 80 و دانسیته 100، 120، 150، تولید و در بازار عرضه می شوند.

لیست قیمت عایق پشم سنگ | سفارش عایق صوتی و حرارتی

سفارش عایق صوتی و حرارتی
پشم سنگ جزء مرغوب ترین عایق های حرارتی می باشد که از الیاف های معدنی تشکیل شده است،  ماده اصلی پشم سنگ از نوعی سنگ های آذرین است که نقطه ذوب بالای را در بردارد و می تواند فوق العاده ترین عایق حرارتی و نیز عایق صوتی باشد.
تکنولوژی ساخت پشم سنگ اگر چه با اصولی ساده است اما در ضخامت های 6_8 میکرون قادر است تا توانایی های بسیار فوق العاده ای در ساختمان های مختلف از خود نشان دهد. شما با سفارش این محصول می توانید ساختمان خود را در برابر هر نوع آتش سوزی، رشد باکتری و ورود حشرات موذی، صداهای موجود در محیط ایمن کنید.

ارزان ترین لیست قیمت عایق پشم سنگ
اگر به دنبال یک لیست قیمت عایق پشم سنگ ارزان و با صرفه هستید این شرایط وجود دارد تا شما از پشم سنگ های سرباره استفاده کنید. تقریبا از نظر قیمت، 30 درصد پایین تر از قیمت دیگر نمونه های با کیفیت پشم سنگ بازالت در بازار ارائه می شوند. ما نیز انواع پشم سنگ مانند پشم سنگ تخته ای، لوله ای، پتویی و دیگر نمونه ها را همگی با قیمت ویژه ای عرضه می کنیم.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟