اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 790  |   تعداد بازدیدها: 2163   |   تاریخ درج: شنبه, بهمن 05, 1398

 

قیمت پشم سنگ تخته‌ای | بیشترین فروش عایق

لیست قیمت پشم سنگ تخته ای در مشهد و تهران , حتی در استانهای مختلف به علت هزینه های متفرقه متفاوت است. پشم سنگ ها انواع مختلفی دارند و در موارد مختلفی استفاده می شود. پشم سنگ ها از مواد معدنی آتشفشانی سنگ آذرین تهیه می شوند و عایق حرارتی و صوتی هستند. پر فروش ترین پشم سنگ ها تخته ای هستند. 


لیست قیمت پشم سنگ تخته ای در مشهد و تهران , حتی در استانهای مختلف به علت هزینه های متفرقه متفاوت است. پشم سنگ ها انواع مختلفی دارند و در موارد مختلفی استفاده می شود. پشم سنگ ها از مواد معدنی آتشفشانی سنگ آذرین تهیه می شوند و عایق حرارتی و صوتی هستند. پر فروش ترین پشم سنگ ها تخته ای هستند. 

محبوب ترین پشم سنگ ها کدام اند؟

پشم سنگ ها انواع مختلفی داشته و برای مصارف گوناگون صنعتی و اداری و خانگی به کار می رود. برخی از آنها عایق صوتی و حرارتی و برخی دیگر عایق لوله های فاضلاب و برخی هم عایق سقف های کاذب و غیره هستند. محبوب ترین پشم سنگ ها، پشم سنگ های تخته ای هستند. این پشم سنگ ها به دلیل کاربردهای مختلف و مقاومت بالایی که دارند توانسته است مورد توجه کارفرماهای بسیاری قرار گیرد. معمولا پشم سنگ ها را با توجه به کارایی انتخاب می کنند. پشم سنگ ها دارای وزن مخصوصی نیز هستند. این پشم سنگ ها دارای ویژگی هایی نظیر وزن مخصوص پشم سنگ، ابعاد و دانسیته هستند.

با توجه به این مشخصه ها می توانید برای کارایی بهتر یکی از آنها را انتخاب نمایید. پشم سنگ های پتویی نیز نوع دیگری از پشم سنگ ها هستند که صرفا برای مصارف خاص کاربرد دارند مانند عایق بندی کوره و ماشین آلات صنعتی . پشم سنگ های فله ای هم به صورت خام هستند و برای استفاده نیازمند آماده سازی هستند. پشم سنگ های لوله ای نیز اغلب در عایق بندی لوله های صنعتی استفاده می شود.

محبوب ترین پشم سنگ ها

فروش پشم سنگ تخته ای زیر قیمت بازار در کشور

با توجه به اینکه پشم سنگ یکی از عمده ترین تجهیزات مثمر ثمر جهت عایقکاری صنعت و ساختمان محسوب می شود سعی نموده ایم فروش پشم سنگ تخته را زیر قیمت بازار در کشور عرضه کنیم. قیمت پشم سنگ در بازار معمولا بستگی به متراژ و وزن و سایر ویژگی های پشم سنگ دارد. برای استعلام لیست قیمت پشم سنگ تخته ای می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراکز پخش و توزیع پشم سنگ تخته ای در کشور

مراکز پخش و توزیع پشم سنگ تخته ای در کشور زیاد است و پشم سنگ را می توان با قیمتی مناسب از این مراکز تهیه نمود. مرکز فروش پشم سنگ در تهران در نقاط مختلف استان وجود دارد و دسترسی به این مراکز ساده است. این مراکز علاوه بر اینکه پشم سنگ تخته ای را توزیع می کنند سایر پشم سنگ ها را هم عرضه می کنند. شما برای خرید این پشم سنگ ها می توانید بهترین نوع آن متناسب با کارایی را انتخاب کرده و از مراکز معتبر تهیه نمایید. ما هم در این زمینه خدمات ارائه می دهیم و لذا می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص خرید انواع پشم سنگ ها و لیست قیمت پشم سنگ تخته ای مطرح نمایید و مشاوره رایگان بگیرید.

پخش و توزیع پشم سنگ تخته ای

مزیت های استفاده از پشم سنگ تخته ای در ساختمان

در میان انواع پشم سنگ ها بهترین نوع آن پشم سنگ تخته ای است که در موارد بسیاری کارایی دارد. مزیت های استفاده از پشم سنگ های تخته ای در ساختمان سازی به عنوان عایق حرارتی و صوتی و آکوستیکی استفاده می شود. موارد مصرف پشم سنگ تخته ای در ساختمان، کف ساختمان، سقف ها، مراکز تهویه، استودیوهای صدا برداری و همچنین سالن های مختلف می باشد. از جمله مزیت های پشم سنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ضد حریق: با توجه به اینکه این پشم سنگ ها تا دمای 800 درجه سانتی گراد تحمل دما دارند بنابراین به سادگی آتش نمی گیرند و به سادگی حریق را توسعه نمی دهد.
  2. عایق صدا و حرارت: این پشم سنگ ها در واقع از سنگ بازالت تهیه می شوند و اگر در دیوارهای ساختمان استفاده شود صدا از داخل اتاق بیرون نخواهد رفت و همچنین در شرایط سخت سرمایی عایق خوبی برای حرارت است و محیط داخل را گرم می کند.
  3. نصب ساده: نصب پشم سنگ ها ساده و سریع است.

لیست قیمت پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ ها به صورت آنلاین و حضوری قابل سفارش هستند. برای مشاهده لیست قیمت پشم سنگ تخته ای می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت تماس بگیرید یا به دفتر فروش مراجعه کنید. قبل از خرید پشم سنگ ها ابتدا به کاربردها و مقاومت های آن توجه می شود.  لیست قیمت پشم سنگ تخته ای شامل قیمت پشم سنگ ها در دانسیته و ضخامت و متراژ مختلف و ویژگی های استفاده از آن قابل تنظیم می باشد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟