اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 745  |   تعداد بازدیدها: 2536   |   تاریخ درج: سه شنبه, آبان 28, 1398

 

پشم سنگ پتویی | تولید پشم سنگ با دانسیته های مختلف

پشم سنگ پتویی را می توان از جمله بهترین انواع عایق ها دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. لازم به ذکر است که پشم سنگ پتویی را می توان در بخش های مختلفی استفاده نمود و اصلی ترین کاربرد این پشم را می توان عایق کاری دانست.


پشم سنگ پتویی را می توان از جمله بهترین انواع عایق ها دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. لازم به ذکر است که پشم سنگ پتویی را می توان در بخش های مختلفی استفاده نمود و اصلی ترین کاربرد این پشم را می توان عایق کاری دانست.

بازرگانی فروش پشم سنگ پتویی در کشور

پشم سنگ پتویی را می توان از جمله بهترین انواع عایق ها دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. لازم به ذکر است که پشم سنگ پتویی را می توان در بخش های مختلفی استفاده نمود و اصلی ترین کاربرد این پشم را می توان عایق کاری دانست. توجه داشته باشید که پشم سنگ پتویی را می توانید در انواع مختلف مشاهده نمایید و امکان خرید پتو در لایه های مورد نظر شما وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که هرچه تعداد لایه های پشم سنگ بیشتر باشد عایق بهتری خواهد بود و امکان عبور گرما و سرما از آن وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که برای حفظ حالت این عایق از سیم نسوز استفاده شده است که به صورت در هم تنیده بوده و حالت پشم سنگ را به خوبی حفظ خواهد کرد. توری مورد استفاده در این عایق کاملا گالوانیزه بوده و امکان زنگ زدن در آن وجود نخواهد داشت. از جمله مهمترین مشخصات عایق پشم سنگ می توان به مقاوم بوذن آن در برابر انواع ارتعاشات شدید اشاره نمود و علاوه بر این مورد به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مناسب به شمار می رود و در برابر آتش نیز بسیار مقاوم بوده و امکان سوختن آن وجود نخواهد داشت. این عایق تا دمای 800 درجه سانتی گراد مقاوم بوده و به همین دلیل در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. توجه داشته باشید که حمل و نقل پشم سنگ حلاجی شده ساده بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد.

پشم سنگ پتویی | تولید پشم سنگ با دانسیته های مختلف

تولید پشم سنگ در رنگ های مختلف

پشم سنگ پتویی به دلیل کاربرد های مختلفی که دارد در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است. در برخی موارد پشم سنگ های پتویی در لایه های زیرین مخفی می شوند.

به همین دلیل شکل ظاهری آنها ملاک نخواهد بود اما در مواردی شاهد استفاده از این پشم سنگ ها به عنوان لایه بیرونی هستیم که در این صورت بی شک شکل ظاهری آن ملاک خواهد بود و حتما باید به آن توجه شود.

به همین دلیل شرکت ما با تولید انواع مختلف این پشم سنگ، این امکان را به شما داده است که بتوانید پشم سنگ پتویی مورد نظر خود را متناسب با ویژگی های متفاوت خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که پشم سنگ های پتویی در انواع ضخامت و دانسیته های مختلف به بازار عرضه شده است و به همین دلیل می توانید ضخامت و دانسیته مورد نظر را برای پشم سنگ انتخاب نمایید.

پشم سنگ پتویی | تولید پشم سنگ با دانسیته های مختلف

 موارد استفاده از پشم سنگ پتویی

کاربرد پشم سنگ پتویی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و به دلیل ویژگی های متعددی که دارد امکان استفاده از آن در انواع اقسام مراکز وجود خواهد داشت. پشم سنگ پتویی به دلیل کاربرد های مختلفی که دارد در انواع مدل ها و ضخامت های مختلف عرضه شده است و به همین دلیل می توانید در اندازه مورد نظر خود اقدام به خرید پشم سنگ نمایید.از جمله مهمترین کاربرد های پشم سنگ پتویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.     استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق کاری سقف برای کارگاه های صنعتی و سوله ها بیشترین کاربرد را دارد.
  2.      مخازن بزرگ کروی و دایروی با این عایق پوشش داده می شوند.
  3.        از این عایق برای دفع جریان های داغ مانند عایق کاری اگزوز، دودکش و خطوط مکش استفاده می شود.
  4.      به عنوان عایق برای لوله های بزرگ برای انتقال استفاده می شود.
  5.     به عنوان عایق برای کوره، دیگ، اجاق و به عنوان عایق برای انواع کاربری هایی که دمای بالایی دارند.
  6.      عایق کاری برای سطوح مرتعش و سطوحی که دارای نیروهای نوسانی هستند
  7.      به عنوان عایق برای سطوح منحنی که دمای فرآیندی بالایی دارند.
  8.       برای پوشش اگزوز توربین ها و گرمخانه ها
  9.       در صنایع نفت و پتروشیمی از این عایق ها به وفور استفاده می شود و دلیل آن را می توان مقاومت بالای آن در برابر حرارت دانست.

راهنمای خرید پشم سنگ پتویی با کیفیت بالا

پشم سنگ پتویی به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به همین دلیل مراکز بسیاری اقدام به فروش پشم سنگ نموده اند و امکان خرید از مراکز متعددی وجود خواهد داشت. در حالت کلی روش های خرید پشم سنگ پتویی را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می نمایند و خرید از این مراکز مزایا و معایبی خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به امکان بررسی فیزیکی محصول اشاره کرد و امکان اخذ راهنمایی از مسئولین فروشگاه نیز وجود خواهد داشت اما به دلیل اینکه این روش نیاز به مراجعه حضوری دارد باید وقت بیشتری برای خرید اختصاص دهید و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است. فروشگاه های اینترنتی را می توان بهترین روش برای خرید این پشم سنگ دانست و البته در انتخاب مرکز خرید اینترنتی نیز باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید و از جمله مهمترین موارد می توان به انتخاب درست وب سایت معتبر اشاره کرد. خرید از فروشگاه های اینترنتی مزیت های بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به بررسی دقیق محصول قبل از خرید اشاره کرد. با مراجعه به وب سایت های معتبر اینترنتی می توانید انواع اقسام پشم سنگ ها را مورد بررسی قرار داده و پس از مقایسه بهترین محصول را انتخاب نمایید. فروش پشم سنگ در مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود و شرکت ما به صورت گسترده ای اقدام به فروش پشم سنگ پتویی نموده است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟