اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 622  |   تعداد بازدیدها: 6019   |   تاریخ درج: چهارشنبه, فروردين 08, 1403

 

مرکز فروش عمده پشم سنگ سپاهان

یکی از تولید کنندگان عایق پشم سنگ در اصفهان، شرکت پشم سنگ سپاهان است که تحت عنوان کارخانه پشم سنگ سپاهان شناخته شده است. و بهترین تولید کننده عایق صدا و حرارت است.


شرکت پشم سنگ سپاهان بهترین کارخانه پشم سنگ

یکی از تولید کنندگان عایق پشم سنگ در اصفهان، شرکت پشم سنگ سپاهان است که تحت عنوان کارخانه پشم سنگ سپاهان شناخته شده است. و بهترین تولید کننده عایق صدا و حرارت است.

از جمله کارخانه های تولیدی پشم سنگ در کشور ما کارخانه عایق پشم سنگ سپاهان می باشد که در شهر صنعتی اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. این کارخانه با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه سعی بر تولید مرغوب ترین نمونه های پشم سنگ را دارند تا بتوانند گامی موثر در جهت رفع نیاز بازار بردارد. در بازار می توان انواع مختلف پشم سنگ سپاهان را می توان یافت که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

تولیدات کارخانه پشم سنگ سپاهان اصفهان

عمده تولیدات شرکت پشم سنگ عایق سپاهان، حسب نوع کاربرد پشم سنگ و دانسیته پشم سنگ همچنین مشخصات پشم سنگ سپاهان بنابه سفارش مشتری از دانسیته30 به بالا عبارتند از:
  1. عایق پشم سنگ تخته ای سپاهان (پشم سنگ پانلی)
  2. عایق پشم سنگ رولی سپاهان لحافی
  3. عایق پشم سنگ پتویی سپاهان
  4. عایق پشم سنگ فله ای خام

پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 120

پشم سنگ سپاهان فقط یک نماینده در کشور دارد

طبق شنیده ها کارخانه عایق پشم سنگ سپاهان اصفهان در هیچ یک از استانها به جز تهران، نماینده پشم سنگ سپاهان برای فروش ندارد و فقط نمایندگی پشم سنگ سپاهان در تهران بطور رسمی نمایندگی کارخانه را دارد.
نمایندگی فروش پشم سنگ سپاهان در تهران علاوه بر خود کارخانه، پشم سنگ سپاهان اصفهان را به سایر استانها هم می فروشد. البته در اکثر استانها و تعدادی از شهرستانها از جمله در تبریز، پشم سنگ سپاهان فروخته می شود.
نکته ای قابل تامل اینکه به علت اینکه پشم سنگ عایق صدا برای مردم ناشناخته است و حتی نمی دانند پشم سنگ در تبریز تولید نمی شود معمولا سوال می کنند که پشم سنگ تبریز را دارید؟ آیا پشم سنگ در تبریز تولید می شود؟ وقتی با جواب منفی روبرو می شوند بعضا تعجب می کنند که مگر مواد اولیه پشم سنگ چه ماده ای است که در تبریز امکان تولید وجود ندارد.
 
پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 150

پشم سنگ سپاهان سهم بیشتری از بازار را دارد

به نظر می رسد با توجه به کیفیت خیلی بالای تولیدات کارخانه پشم سنگ سپاهان درصد بیشتری از سهم بازار پشم سنگ ایران را به خود اختصاص داده است. به همین جهت اگر خریدار جزء هستید با خرید پشم سنگ سپاهان با قیمت مناسب و با اطمینان خاطر ساختمان را عایق کاری کنید.
به علت اینکه مرکز فروش پشم سنگ در تهران و اصفهان و کرج و مشهد و تبریز و سایر استان ها متعدد هست و پشم سنگ سپاهان فروش و رواج بیشتری دارد بهتر است از قروشندگان معتبر خرید کنید.
 
پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 50

قیمت عایق پشم سنگ سپاهان

نکته خیلی مهم دیگر اینکه قیمت عایق پشم سنگ سپاهان در هر شهرستانی به تناسب هزینه حمل و هزینه انبار داری، نگهداری و هزینه های دیگر جانبی نسبت به شهرستان دیگر متفاوت خواهد بود چون ممکن است این هزینه در مقایسه با هر شهرستانی متفاوت باشد لذا نباید با دیدن قیمت پشم سنگ تخته ای در یک سایتی فکر کنیم که فروشنده ای در یک شهر نست به شهر دیگر گران تر می فروشد چون هزینه هریک از فروشنده ها به نسبت شهر متفاوت از دیگر می باشد.

پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 100

پشم سنگ ابزاری پر کاربرد برای عایق کاری

پشم سنگ از جمله ابزار هایی است که به عنوان عایق در عایق کاری ساختمان های مسکونی و ساختمان های صنعتی به کار برده می شود.

پشم سنگ ابزار پر کاربرد هستند که ماده اولیه شان سنگ بازالت از گروه سنگ های آذرین می باشد که از مذاب آتشفشان تولید می شود. این مواد در کارخانه های تولیدی فعالی که در کشور ما وجود دارد به وسیله دستگاه های مخصوص مجددا به حالت مذاب در می آیند و پس از طی مراحل مختلف به انواع پشم سنگ که فوقا ذگر شد تبدیل می شوند تا نیاز های صنایع تبدیلی مختلف را در مورد عایق کاری صدا و عایق کاری حرارتی ( سرما و گرما ) را رفع کنند تا صدا و سرما و گرما را در تاسیسات و ساختمانهای خود تحت کنترل قرار دهند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند.

عایق پشم سنگ پتویی رولی توری دار سپاهان 5 سانت دانسیته 100   عایق پشم سنگ پتویی رولی توری دار سپاهان 5 سانت دانسیته 80

محل فروش انواع پشم سنگ سپاهان

همانطور گفتیم فروش انواع پشم سنگ سپاهان در سایزهای مختلف در برخی مراکز استانها هم انجام می شود چرا که مشتریانی که می خواهند مقدار کمتری خرید کنند تا بتوانند رفع نیاز کنند یا در صورتی که می خواهند در حد کمتر از یک ماشین خاور یا نیمه خاور خرید کنند تا هزینه حمل و هزینه ای جانبی دیگر را متحمل نشوند می توانند از فروشندگان شهر خودشان خرید پشم سنگ سپاهان را انجام دهند.

مشتریان مرکز فروش عایق پشم سنگ آسام در جهت رفع نیاز خود می توانند جهت مشاوره رایگان از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرند و هر سوالی که داشته باشند از ما بپرسند.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟