اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 878  |   تعداد بازدیدها: 4301   |   تاریخ درج: يکشنبه, تير 13, 1400

 

فروش عایق نانو حرارتی سفید دیوار با تحمل 1000 درجه سانتیگراد دما

اگر سرمای سوزناک زمستان و گرمای تخم مرغ پز تابستان از دیوار شما نفوذ می کند به استخوانتان می رسد عایق حرارتی نانو سفید می تواند شما را با کشیدن عایق سفید حرارتی نانو به ضخامت یک سانتی متر به دیوارتان از سرما و گرما حفظ کند.


کاربرد عایق حرارتی سفید در حفاظت از سرما و گرما

اگر سرمای سوزناک زمستان و گرمای تخم مرغ پز تابستان از دیوار شما نفوذ می کند به استخوانتان می رسد عایق حرارتی نانو سفید می تواند شما را با کشیدن عایق سفید حرارتی نانو به ضخامت یک سانتی متر به دیوارتان از سرما و گرما حفظ کند.

می دانید که یکی از معضلات ساختمان های امروزی نازک بودن دیوارهای منتهی به بیرون خانه است که موجب می شود هم سرما و گرما به درون ساختمان نفوذ کند و هم اینکه صدای انواع وسایط نقلیه و تجهیزات آلودگی صوتی را مهمان خانه ها کند و موجبات آزار و اذیت ساکنان ساختمان های نزدیک به آنرا فراهم کند.

حالا یکی از محصولات ارزشمندی که می تواند شما را از سرما زمستان و گرمای تابستان راحت کند عایق حرارتی سفید نانو هست که مزایا و ویژگی های آنرا ذبلا بخوانید.

مزایای و ویژگی های عایق سفید حرارتی نانو این است که:

  1. عایق حرارتی سفید نسوز است و نمی سوزد و دود هم نمی کند
  2. از دمای منفی ۷۰ تا مثبت 1000 درجه مقاومت دمایی دارد.
  3. در ضخامت یک سانت حدود ۸۳ تا ۹۰ درصد عایق حرارتی را تامین می کند.
  4. بر روی فلز مثل تانکر های ثابت هم قابل اجرا است مشروط به اینکه بر روی فلز شات بشود یعنی با دستگاه های پمپ باد بر روی سطح فلز پاشیده شود. تا چسبندگی بهتر داشته باشید و به راحتی کنده نشود. اگر دستگاه پمپ باد نداشته باشیم و با ماله بخواهیم بر روی فلز اجرا کنیم فلز باید ثابت باشد و متحرک نباشد و لرزش نداشته باشد.
  5. عایق نانو سفید حرارتی با ماله به دیوار کشیده می شود.
  6. بعد از کشیدن عایق سفید حرارتی به دیوار در صورتی که اجرا کننده عایق با دقت به دیوار کشیده باشد نیازی به گچ کاری روی این عایق نیست. هرچند توصیه می شود از روی آن یک لایه نازک برای پرداخت بصورت نرمه ای برای صاف کردن پستی و بلندی احتمالی کشیده شود.
  7.  اگر بخواهیم ضد آب هم باشد باید بعد از تمام شدن اجرای عایق و کشیدن آن بر روی دیوار، عایق نانو نمایی را بر روی آن با قلم موی رنگ بکشید. 

هرچند خود عایق سفید حرارتی ذاتا ۷۰ تا ۸۰ درصد عایق رطوبتی هست و اگر بخواهیم ۱۰۰ درصد عایق رطوبتی کنیم حتما باید روی آن، عایق رطوبتی نانو نمایی بزنید.

آموزش درست کردن عایق حرارتی سفید نانو

  • ابتدا عایق نانو چهار لیتری موجود در داخل سطل را با 6 لیتر آب مخلوط کنید.
  • بعدا پودری که در داخل سطل قرار دارد را بر روی محلول بدست آمده از اختلاط آب و عایق نانو اضافه می کنید و کاملا به هم می زنید تا بصورت خمیر در بیاید.
  • در مرحله آخر خمیر بدست آمده را با ماله گچ کاری به دیوار یا محل مورد نظر می کشید. و بعد از خشک شدن یک دست پرداخت با گچ می کشید. یا می توانید روی آنرا کاغذ دیواری بزنید یا طبق سلیقه خود نقاشی کنید.

اگر سوالی دارید از طریق تلفن یا واتساپ از ما بپرسید حتما پاسخ می دهیم.

اطلاعات بیشتر را حتما در فیلم زیر ببینید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟