اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 274  |   تعداد بازدیدها: 19375   |   تاریخ درج: چهارشنبه, دي 27, 1402

 

قیمت پشم سنگ تخته ای، با قیمت مناسب

قیمت پشم سنگ تخته‌ای، از خصوصیات فنی تا کاربردهای چندگانه. در این راهنمای جامع، به بررسی ویژگی‌ها، فواید و کاربردهای متنوع پشم سنگ تخته‌ای می‌پردازیم. اگر به دنبال اطلاعات دقیق و جامع در مورد این محصول مهم و پرکاربرد هستید، نکات مهمی را برای خرید هوشمندانه و با کیفیت ارائه می‌دهیم. اطمینان حاصل کنید که با دانش کافی به خرید پشم سنگ می‌پردازید و از مزایای این محصول بهره‌برداری کنید.

 


قیمت پشم سنگ تخته‌ای، از خصوصیات فنی تا کاربردهای چندگانه. در این راهنمای جامع، به بررسی ویژگی‌ها، فواید و کاربردهای متنوع پشم سنگ تخته‌ای می‌پردازیم. اگر به دنبال اطلاعات دقیق و جامع در مورد این محصول مهم و پرکاربرد هستید، نکات مهمی را برای خرید هوشمندانه و با کیفیت ارائه می‌دهیم. اطمینان حاصل کنید که با دانش کافی به خرید پشم سنگ می‌پردازید و از مزایای این محصول بهره‌برداری کنید.

پشم سنگ تخته ای برای عایق حرارتی، عایق صدا و ایمنی حریق دیوار و سقف دو واحد مسکونی، آپارتمانی، زیر شیروانی، سالن کنفرانس، استودیو و پالایشگاهها استفاده می شود.

پشم سنگ تخته ای از جمله عایق های استانداردی است که توسط شرکت پشم سنگ سپاهان و سایر کارخانه های تولید پشم سنگ تولید می شود.
کارخانه سپاهان و تعدادی دیگر از کارخانه ها بهترین و برترین عایق پشم سنگ را تولید می کنند که از نظر کیفیت واقعا منحصر به فرد است. که نیازهای عایق صوتی و حرارتی را تولید و تامین می کند.
قیمت پشم سنگ تخته ای سپاهان
کارخانه پشم سنگ سپاهان به عنوان تولیدکننده پشم سنگ فقط یک نماینده انحصاری در کشور دارد که آنهم نماینده فروش پشم سنگ سپاهان مستقر در تهران است و بقیه فروشندگان در سایر شهر ها نماینده انحصاری نیسنتد بلکه فروشندگانی هستند که صرفا فروش پشم سنگ سپاهان را انجام م دهند که اینها هم یا از نماینده فروش پشم سنگ در تهران خرید پشم سنگ می کنند یا مستقیما از کارخانه می خرند.
نکته مهم این است که انواع پشم سنگ در کارخانه سپاهان تولید می شود و خرید پشم سنگ تخته ای سپاهان با سایزهای مختلف و دانسیته 80 ، 100 ، 120 ، 140 و به بالا و همچنین پشم سنگ 5 سانت رولی فویلدار سپاهان دانسیته 30 و 50 و نیز پشم سنگ 5 سانت رولی سپاهان دانسیته 80 به بالا بلافاصله به محض سفارش قابل انجام است و در حداقل زمان تحویل می شود.
نکته دیگر اینکه پشم سنگ 5 سانت تخته ای دانسیته 50 سپاهان محصولی است که فقط در کارخانه سپاهان قابل تولید و عرضه است و ظاهرا کارخانه های دیگر امکان تولید با دانسیته 50 را ندارند.
 
با کلیک روی عکس زیر، فیلم و پست های ایتای ما را ببینید.
 
کانال پشم سنگ آسام در ایتا
شرکت صنایع عایق سپاهان، انواع پشم سنگ تخته ای سپاهان را برای مصرف در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، ساختمان و نفت و کشتی جهت عایق کاری و بهینه سازی انرژی با عایق حرارتی و جلوگیری از هدر رفت سوخت تولید و عرضه می کند که اشتغالزایی دهها نفر را فراهم نموده است.
پشم سنگ 5 سانت تخته ای دانسیته 120 پشم سنگ 5 سانت تخته ای دانسیته 100

معرفی کامل پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای چیست

این که سوال می شود پشم سنگ تخته ای چیست باید عرض شود که همانطور که قبلا توضیح دادیم پشم سنگ انواع مختلفی دارد که یکی از آنها پشم سنگ تخته ای یا پانلی است.
برخلاف دیگر انواع پشم سنگ که به حالت رولی یا لوله ای است. پشم سنگ تخته ای همان طور که از اسمش مشخص است بصورت صاف و تخت تولید مس شوند یعنی اینکه اگر بخواهیم آنرا به حال رول در بیاوریم اصلا امکان پذیر نیست و حتما می شکند.
و محلی که بکار گرفته می شود هم باید صاف باشد و قوس دار یا منحنی نباید باشد.

عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای یک نوع عایق حرارتی و صوتی است که از سنگ بازالت ساخته شده است. 
برای تولید عایق، محصولی به نام سنگ بازالت، داخل کوره با حرارت زیاد ذوب می شود. پس از ذوب شدن، این ماده باید از کوره خارج شده و در دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه های الیاف ساز ریخته شود.
سپس رزین فلونیک و آب نیز به دستگاه اضافه می گردد تا مواد و الیاف حالت چسبندگی پیدا کند. چسبندگی امکان راحت تر قالب گیری را فراهم می کند.
در نهایت نیز با اندازه های مختلف و چگالی های متفاوت، برش داده و قالب گیری می شوند.
این اندازه ها می تواند با توجه به درخواست مشتری تعیین گردد. برای سفارش با اندازه و چگالی مد نظر خود می توانید با مرکز فروش پشم سنگ آسام در تماس باشید.

پشم سنگ تخته ای ضخامت 10 سانت دانسیته 120 به اندازه60.120 پشم سنگ تخته ای ضخامت 5 سانت دانسیته 120 به اندازه 60*120

این محصول بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده آن در محیط های غیر صنعتی نیز رایج است. به طور کلی عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای در هر مکانی که می خواهیم جلوی ورود حرارت و صوت گرفته شود، استفاده می گردد. 
البته این نکته را باید به خاطر داشته باشید که عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای پانلی برای قسمت هایی از ساختمان و یا مکان هایی که منحنی دارد، مناسب نخواهد بود. بلکه برای سطوح تخت مورد استفاده قرار می گیرد. 
برای مثال در ساختمان های تجاری و یا مسکونی می توان به منظور جلوگیری از صدا و حرارت؛ سقف و یا دیوارها را با این عایق پوشاند. 

عایق پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای یا همان عایق تخته ای یکی از بهترین محصولات عایق حرارتی می باشد که برای انواع کاربردهای مقاومت حرارتی و الکتریکی به کار برده می شود. از آنجایی که این محصول با استفاده از شیوه های پرس تولید شده از پشم سنگ ارگانیک و با کیفیت و رزین تولید می شود در نتیجه دارای کاربردهای متنوع تری در مقایسه با سایر عایق حرارتی در صنایع مختلف می باشد. از جمله مهم ترین کاربردهای آن می توان به تولید ساندویچ پانل ها اشاره کرد.

از پشم سنگ تخته ای برای عایق حرارتی، عایق صدا و ایمنی حریق دیواره‌ای حایل دو واحد مسکونی و آپارتمانی، و سقف‌های واحد ها و اتاق‌های زیر شیروانی و نیز برای عایق صدا و ایمنی آتش ساختمان‌ها و در انواع صنایع استفاده می‌شود.
 همچنین پشم سنگ تخته‌ای جهت مصرف در کف زمین برای عایق حرارتی، صدا و عایق‌بندی صدای کف زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
عایق پشم سنگ تخته ای می‌تواند همه انواع تجهیزات ارتعاش صدا را خنثی کند.
از آن برای عایق حرارتی تجهیزات با دماهای بسیار بالا، تاسیسات، استفاده می‌شود و همچنین برای ممانعت از آتش‌سوزی تجهیزات صنعتی و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

پشم سنگ تخته ای

 پشم سنگ تخته ای یا فنوپانل که در سه نوع عایق حرارتی، عایق صدا و ضد حریق است. عایق پشم سنگ تخته ای نمونه ای از پشم سنگ است که به صورت تخته های نیمه سخت و سخت در ایران تولید شده و بیشترین کاربرد ان بر روی سطوح صاف بوده است. نصب راحت و سبک بودن و عایق صوتی بالا تقاضا برای این محصول را زیاد کرده است.
به طور کلی پشم سنگ تخته ای با توجه به بازدهی بالایی که نسبت به سایر عایق های حرارتی و صوتی دارد در بازار بسیار شناخته شده می باشد به صورتی که قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیدار بتونی و ۲۲ برابر دیوار آجری می باشد.
قیمت پشم سنگ تخته ای بر حسب ضخامت و دانسیته (تراکم) متفاوت است.

عایق پشم سنگ تخته ای، یکی از برترین انواع عایق بندی است که با قیمت مناسب از طرف فروشنده واقعی به صورت عمده و مستقیم عرضه می شود.
در ابتدا بهتر است بدانید که پشم سنگ چیست؟
پشم سنگ تخته ای برای کاربردهایی با درجه حرارت بالا طراحی شده و این پشم سنگ برای مواردی که به استحکام و دوام بالایی نیاز است استفاده می شود و نحوه ساخت آن به گونه ای است که در کوره ی کیورینگ فشرده و پخته می شود و از آن به عنوان عایق حرارتی، آکوسیستی و ضد حریق استفاده می کنند. پشم سنگ از اتصال الیاف به وجود آمده است و باید تحت فشار دستگاه قرار بگیرد تا استحکام آن حفظ شود. این محصول یک عایق بسیار عالی بوده که در ضخامت های مختلفی در بازار به فروش می رسد.
 
پشم سنگ 5 سانت تخته ای دانسیته 50

عایق پشم سنگ تخته ای

موارد کاربرد پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ تخته ای، مرغوب ترین نوع عایق بندی به شمار می رود که بهترین گزینه برای سطوح صاف بوده است. این نوع عایق بندی به عنوان پوششی است که دارای کاربرد های فراوانی بوده که در ادامه بیان می گردد:
  1. کاربرد آن در ساختمان ها اعم از کف، سقف و...
  2. کاربرد آن در مجتمع پتروشیمی یا پالایشگاه ها
  3. کاربرد آن در کشتی ها
  4. کاربرد آن در فرودگاه ها'
  5. استفاده در مترو ها
  6. استفاده در استودیو های صدابرداری وموسیقی
  7. سالن های عکاسی  و فیلمبرداری
  8. تولید ساندویچ پانل
  9. کاربرد آن در سیستم های تهویه
  10. عایق پشم سنگ تخته ای در بیشتر صنایع از جمله نفت و گاز
  11. نیروگاه ها
  12. صنایع فولاد
  13. صنایع غذایی
  14. گلخانه های هیدروپونیک
  15. سالن های کنفرانس
  16.  ساختمان سازی
  17. مراکز تامین بخار
  18. مراکز تهویه
  19. سقف های کاذب
  20. دیوارهای پارتیشن بندی

کاربرد پشم سنگ تخته ای

انواع عایق پشم سنگ تخته ای

  1. عایق پشم سنگ ساده بدون روکش
  2. عایق پشم سنگ با روکش کاغذ کرافت
  3. عایق پشم سنگ با روکش آلومینیم

مشخصات پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای بر اساس تراکم و ضخامت متفاوت است که قیمت مناسب آن هم از طرف فروشندگان به صورت عمده و مستقیم بر اساس آنها تعیین و عرضه می شود و با توجه به خصوصیات مهم از جمله سبک بودن و نصب راحت بیشترین فروش را در بازار دارد.
 مشخصات فنی عایق پشم سنگ (فنوپانل) به شرح زیر است:

  1. ابعاد استاندارد: 120 در 60 سانتی متر
  2. حداقل ضخامت: 30 میلی متر
  3. حداکثر ضخامت: 120 میلیمتر
  4. حداقل میزان دانسیته و چگالی: 50 کیلوگرم بر متر مکعب
  5. حداکثر میزان دانسیته و چگالی: 400 کیلوگرم بر متر مکعب
  6. مواد تشکیل دهنده: سنگ بازالت و یا مقداری سرباره ، رزین فلونیک، آب
  7. روش ساخت: با استفاده از حرارت و قالب گیری
  8. تجهیزات مورد استفاده برای ساخت: کوره های حرارتی، دستگاه های قالب گیری، پرس

ویژگی های پشم سنگ تخته ای:

  • دارا بودن خاصیت قلیایی
  • عدم تاثیر بر روی فلزات
  • عدم خورندگی
  • نصب راحت آن
  • جذب فوق العاده صوت
  • سبک وزن بودن پشم سنگ
  • عدم نفوذ حشرات و جانورهای موزی به داخل آن
  • عدم آسیب رسانی به محیط زیست  و کاملا سازگار با طبیعت

لیست قیمت فروش پشم سنگ تخته ای

دلایل استفاده از پشم سنگ تخته ای

دلایل استفاده از پشم سنگ تخته ای زیاد است و به دلایل مختلفی شما می توانید از این نوع پشم سنگ استفاده نمایید! برخی از آن دلایل را در زیر برای تان ذکر خواهیم کرد:
  1. پشم سنگ تخته ای در برابر حرارت مقاوم است و تا 4 ساعت پشم سنگ ها می توانند در برابر حرارت مقاومت داشته باشند.
  2. این پشم سنگ امکان جذب صوت بالایی دارد و می توانید برای دور ماندن از صدای های بیرون و ... از این پشم سنگ استفاده کنید.
  3. این پشم سنگ گزینه خوبی برای استفاده در نمای ساختمان است.
  4. به محیط زیست ضرری وارد نمی کند.

قیمت پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ تخته ای به علت زیر در بازه زمانی مختلف از همدیگر متفاوت است چون هریک از مشتریان بنابه نیازهای خود تقاضای پشم سنگ تخته ای که مشکل آنها را رفع می کنند را دارند.
از جمله عواملی که تعیین کننده قیمت هستند عبارتند از:

ضخامت پشم سنگ تخته ای:

ضخامت پشم سنگ تخته ای از دو نیم سانتی متر تا 10 سانتی متر متغیر است که مشتریان بنابه نیازمندی خود ضخامت را انتخاب می کنند.
اگر مشتری بخواهد پشم سنگ برای عایق حرارتی و سرما و گرمای منزل خود را بخواهد با عایق کاری پشم سنگ می تواند مشکل خود را حل کند.
این مشتری برای عایق حرارتی می تواند با پشم سنگ 1 اینچ یعنی دو و نیم سانتی متر یا 3 سانتی متر رفع مشکل کند.
ولی اگر بخواهد عایق صوتی وحرارتی اجرا کند و هم عایق حرارتی کند و هم عایق صوتی و صدا داشته باشد بایستی حداقل از پشم سنگ تخته ای  با ضخامت 2 اینج یعنی 5 سانت استفاده کند.
با این شرایط مشخص است که قیمت انواع پشم سنگ تخته ای مثلا قیمت پشم سنگ 2 اینچ با 1 اینچ متفاوت خواهد بود برای اینکه بتوانید پشم سنگ متناسب با نیاز خود را تهیه کنید با مشاور تماس بگیرید.

دانسیته پشم سنگ تخته ای:

در  همه کارخانه ها عبارت دانسیته بکار برده می شود. منظور از دانسیته همان ( تراکم ) یا ( چگالی ) است. فرضا اگر بگوییم پشم سنگ تخته ای دانسته 100 به معنی این است که در هر متر مکعب 100 کیلو پشم سنگ وجود دارد. نکته مهم اینجا این است که عبارت ( مکعب ) مطرح است نه متر مربع.
چون بعضا مشتریان بجای عبارت مکعب، متر مربع را در نظر می گیرند.
همانطور ضخامت انواع پشم سنگ تخته ای متفاوت است دانسیته پشم سنگ تخته ای هم متفاوت است.
منظور از دانسته همانطور که می دانید تراکم یا چگالی است که تاثیر به سزایی در فشردگی آن دارد بطوری که عده ای از مردم به آن پشم سنگ فشرده می گویند. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد به پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ صفحه ای هم می گویند.

گفتیم که دانسیته پشم سنگ تخته ای مختلف است و مشتری حسب مورد از فروشنده درخواست می کنند که برای نمونه چند موردی که مشتری زیادی دارد ذیلا نام می بریم.
پشم سنگ دانسیته 120 یعنی اینکه در هر متر مکعب 120 کیلو پشم سنگ وجود دارد.
پشم سنگ دانسیته 100 یعنی اینکه در هر متر مکعب 100 کیلو پشم سنگ وجود دارد.
پشم سنگ دانسیته ۸۰ یعنی اینکه در هر متر مکعب 80 کیلو پشم سنگ وجود دارد.

فروش عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ بیشترین میزان فروش و عرضه را در بین انواع عایق ها از سوی فروشندگان به مشتریان داشته است و با توجه به خصوصیات عمده و مهمی که این نوع عایق دارد، در بازار با فروش نسبتاً بالایی همراه می باشد.

خرید اینترنتی پشم سنگ تخته ای

یکی از دلایل بارز خرید اینترنتی پشم سنگ تخته ای از سوی کاربران صنایع مختلف، قیمت بسیار مناسب این محصول در کنار کیفیت بالای آن است.
تولیدکنندگان و تأمین کنندگان این نوع عایق حرارتی از مواد اولیه اصلی و ارگانیک برای تولید آن به منظور افزایش ضریب مقاومت استفاده می کنند و ارائه خدماتی نظیر خرید اینترنتی، تنها به منظور تسریع و سهیل در تحویل کالا به دست مشتری صورت می گیرد.
خریداران عزیز می توانید انواع عایق پشم سنگ تخته ای را با ویژگی های عالی از سایت های اینترنتی سفارش دهید و محصول را با قیمت مناسب و استثنایی درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید پشم سنگ تخته ای با کارشناسان فروش سایت های اینترنتی در ارتباط باشید.

مراکز پخش و عرضه مستقیم پشم سنگ تخته ای

در حال حاضر مراکز پخش و عرضه مستقیم پشم سنگ تخته ای بسیاری در جای جای ایران فعالیت دارند. معمولاً عرضه و پخش این محصول از سوی تولیدکنندگان یا تأمین کنندگان هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده صورت می گیرد. به علاوه آنکه خریداران عایق تخته ای می توانند با خرید اینترنتی، صرف مدت زمان بسیار کمی خرید پشم سنگ مورد دلخواه خود را انجام دهند.
قیمت پشم سنگ تخته ای با مزایای فوق العاده اش بسیار مناسب و عالی است و شما مشتری گرامی می توانید این محصول را به راحتی از مرکز فروش پشم سنگ آسام خریداری و از مزایای آن استفاده نمایید.

قیمت پشم سنگ تخته ای

چگونه پشم سنگ تخته ای را سفارش دهیم؟

اگر از ما بپرسید چگونه پشم سنگ تخته ای را در اندازه های دلخواه خود خریداری کنیم ما به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را مستقیم از تولید کنندگان خود و بدون واسطه خریداری کنید. با این کار نه تنها محصولی با کیفیت را دریافت می کنید بلکه بسیاری هزینه های جانبی برایتان حذف و در کمترین زمان ممکن عایق تخته ای مقرون به صرفه را نیز تحویل خواهید گرفت. با خرید مستقیم پشم سنگ و بدون واسطه ای، پایین ترین قیمت را از تولیدکنندگان پشم سنگ بخواهید.

قیمت فروش پشم سنگ تخته ای ارزان

بهتر است بدانید که این محصول در برابر عایق های دیگر ارزان تر است پس نمی خواهد زیاد نگران قیمت آن باشید! توجه کنید که شما می خواهید برای مهمترین مسئله یعنی ساخت و ساز ساختمان از این عایق استفاده کنید! پس بهتر است نه تنها در مورد این محصول بلکه هر محصول دیگری در زمینه ساخت و ساز ساختمان، بیشتر به دنبال کیفیت باشید تا قیمت.
البته همانطور که گفتیم این عایق از قیمت کمی برخوردار است.

قیمت پشم سنگ تخته ای که در سایز ها و ضخامت ها مختلف تولید می شود از همدیگر متفاوت است. ضمن اینکه قیمت پشم سنگ در شیراز با قیمت پشم سنگ در کرج یا قیمت پشم سنگ در مشهد یا در تبریز متفاوت است.

به همین دلیل قیمت مرکز فروش پشم سنگ در تهران با قسمت مرکز فروش پشم سنگ آسام در تبریز فرق دارد.
همچنین قیمت برند های مختلف با توجه به پارامترهایی که دارند نیز متفاوت است مثلا قیمت پشم سنگ ایران با پشم سنگ تخته ای سپاهان و یا با قیمت پشم سنگ اصفهان تفاوت دارد.
با توجه به موارد مذکور علت این تفاوت قیمت ها به عوامل مختلف از جمله هزینه حمل از کارخانه تولید کننده پشم سنگ تا شهر مقصد بستگی دارد و چون هزینه حمل و نقل یک شهر نسبت به شهر دیگری بعضا تا یک و نیم میلیون تومان تفاوت قیمتی دارد.

نکته ای که در مورد قیمت باید عرض شود اینکه به علت اینکه قیمت پشم سنگ در بازار ثابت نیست می توانید با ما تماس بگبرید و سوالاتتان را در مورد کیفیت و کاربرد و قیمت بپرسید.

نکات مهم در خرید پشم سنگ تخته‌ای

پشم سنگ تخته‌ای به دلیل شکل خاص خود در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما هنگام خرید این نوع از پشم سنگ، چه نکاتی باید مد نظر قرار گیرد؟

تشخیص کیفیت پشم سنگ تخته‌ای

کیفیت پشم سنگ تخته‌ای یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. پشم سنگ با کیفیت بالا دارای چگالی مناسب، ضخامت یکنواخت و سطح صافی است.

انتخاب ابعاد مناسب پشم سنگ تخته‌ای

بسته به نوع کاربرد و محل نصب، ابعاد پشم سنگ تخته‌ای می‌تواند متفاوت باشد. قبل از خرید، ابعاد مورد نیاز خود را مشخص کنید.

بررسی ویژگی‌های فنی پشم سنگ تخته‌ای

ویژگی‌های فنی پشم سنگ تخته‌ای مانند مقاومت در برابر حرارت، عایق‌بندی صوتی و مقاومت در برابر آتش باید مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت پشم سنگ تخته‌ای و مقایسه با دیگر برندها

همیشه قیمت پشم سنگ تخته‌ای را با کیفیت و ویژگی‌های فنی مقایسه کنید. برخی برندها ممکن است با قیمت مناسب‌تری محصولات با کیفیت بالا ارائه دهند.

نظرات کاربران و تجربیات خرید پشم سنگ تخته‌ای

بررسی نظرات کاربران و تجربیات آن‌ها در خرید پشم سنگ تخته‌ای می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

با توجه به نکات فوق، خرید پشم سنگ تخته‌ای می‌تواند تجربه‌ای موفق و مفید برای شما باشد. همیشه از خرید با اطلاعات کافی و بررسی دقیق برخوردار باشید تا از خرید خود راضی باشید.

پرسش‌های متداول در مورد خرید پشم سنگ

پرسش: آیا خرید پشم سنگ از هر فروشگاهی مناسب است؟

جواب: خیر، همیشه توصیه می‌شود که خرید پشم سنگ را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر انجام دهید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

پرسش: چه مواردی را قبل از خرید پشم سنگ باید بررسی کنم؟

جواب: قبل از خرید پشم سنگ، باید به کیفیت، قیمت، ویژگی‌های فنی و گارانتی محصول توجه کنید.

پرسش: آیا قیمت تنها عاملی است که باید در خرید پشم سنگ مد نظر قرار دهم؟

جواب: خیر، علاوه بر قیمت، کیفیت و ویژگی‌های فنی محصول نیز بسیار مهم هستند.

پرسش: چگونه می‌توانم از کیفیت پشم سنگ قبل از خرید مطمئن شوم؟

جواب: قبل از خرید پشم سنگ، می‌توانید از فروشنده گواهینامه‌ها و استانداردهای مرتبط را مشاهده کنید و نظرات دیگر خریداران را بررسی کنید.

پرسش: آیا خرید پشم سنگ آنلاین دارای مزایای خاصی است؟

جواب: خرید پشم سنگ به صورت آنلاین می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شود، اما باید از وب‌سایت‌های معتبر و با امکان بازگشت کالا خرید کنید.

پرسش: آیا خرید پشم سنگ از هر فروشگاهی مناسب است؟

جواب: خیر، همیشه توصیه می‌شود که خرید پشم سنگ را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر انجام دهید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

پرسش: چه مواردی را قبل از خرید پشم سنگ باید بررسی کنم؟

جواب: قبل از خرید پشم سنگ، باید به کیفیت، قیمت، ویژگی‌های فنی و گارانتی محصول توجه کنید.

پرسش: آیا قیمت تنها عاملی است که باید در خرید پشم سنگ مد نظر قرار دهم؟

جواب: خیر، علاوه بر قیمت، کیفیت و ویژگی‌های فنی محصول نیز بسیار مهم هستند.

پرسش: چگونه می‌توانم از کیفیت پشم سنگ قبل از خرید مطمئن شوم؟

جواب: قبل از خرید پشم سنگ، می‌توانید از فروشنده گواهینامه‌ها و استانداردهای مرتبط را مشاهده کنید و نظرات دیگر خریداران را بررسی کنید.

پرسش: آیا خرید پشم سنگ آنلاین دارای مزایای خاصی است؟

جواب: خرید پشم سنگ به صورت آنلاین می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شود، اما باید از وب‌سایت‌های معتبر و با امکان بازگشت کالا خرید کنید.

با توجه به پرسش‌های فوق، امیدواریم که بتوانید با اطلاعات بیشتری به خرید پشم سنگ خود پرداخته و از خرید خود رضایتمند باشید.

لیست قیمت انواع عایق پشم سنگ تخته ای

ردیف

انواع پشم سنگ تخته ای

اندازه قیمت به ریال تاریخ بروزرسانی لینک خرید پشم سنگ
1

پشم سنگ تخته ای ضخامت ۵ سانت دانسیته ۸۰ به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
2 پشم سنگ تخته ای ضخامت ۵ سانت دانسیته 100 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
3 پشم سنگ تخته ای ضخامت ۵ سانت دانسیته 120 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
4 پشم سنگ تخته ای ضخامت ۵ سانت دانسیته 140 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
5 پشم سنگ تخته ای ضخامت 10 سانت دانسیته ۸۰ به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
6 پشم سنگ تخته ای ضخامت 10 سانت دانسیته 100 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
7 پشم سنگ تخته ای ضخامت 10 سانت دانسیته 120 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ
8 پشم سنگ تخته ای ضخامت 10 سانت دانسیته 140 به اندازه ۶۰*۱۲۰

۶۰*۱۲۰

تماس بگیرید ۹۹/۱۲/۲۷ لینک خرید پشم سنگ

با کلیک روی عکس زیر، فیلم و پست های ایتای ما را ببینید.

کانال پشم سنگ آسام در ایتا

نمونه نصب شده عایق صوتی حرارتی پشم سنگ در محل پر تردد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟